Odp: Knight Lore sie robi...
Panowie, jak to a8s wgrac na real atari, zeby pograc joyem na "normalnym" monitorze?! Juz sie nie moge doczekac :)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
BigPEmu 1.12 Richard Whitehouse wydał BigPEmu 1.12
FujiNET firmware v1.3.0 Nowa wersja oprogramowania do interfejsu sieciowego FujiNET. Tym razem z obsługą TCP!
hatari 2.5.0 Od dwóch dni dostępna jest najnowsza (2.5.0) wersja Hatari.
Grawitacja 2024 Czas na kolejną edycję 8 bitowego GameJamu.
Tenebra na Atari ST/STE Wersja gry na duże atari.
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 8 9 10 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Panowie, jak to a8s wgrac na real atari, zeby pograc joyem na "normalnym" monitorze?! Juz sie nie moge doczekac :)
No muza wypasik - sama gra także - super produkcja tak dalej XXL!!!!!
Panowie, jak to a8s wgrac na real atari, zeby pograc joyem na "normalnym" monitorze?! Juz sie nie moge doczekac :)
wystarczy mieć coś takiego: http://youtube.com/watch?v=ORxkBl5gfig
i można grać na PC pod emulatorem ;)
nooo... splash (z kolorkami) też niczego sobie. Ja bym jeszcze zamawiał - o ile to możliwe - sterowanie osiowe, a nie tylko biegunowe - teraz strasznie się człowiek namacha przy zwykłej zmianie kierunku kilkadziesiąt razy na planszy.
Ostatnio edytowany przez maw (2008-01-28 19:09:13)
Czym przy takim sterowaniu zrobisz skok, a czym wziecie przedmiotu???
Bo - z tego co pamietam - atari ma jeden przycisk w jumpstryku ;)
tak samo jak się we flashach z as<as3 robiło dwuklik :p
lick - lick -> wzięcie przedmiotu/przesunięcie
lick - krótki skok (po timeuocie na drugi klik)
lick - (przeczekanie timeoutu) - lick - długi skok i starczy
takie sterowanie byloby wedlug mnie odrobine niewygodne. zeby wykonac zwrot w tyl trzeba by bylo obracac sie 'przez ramie' (2 ruchy) a jesli nie to tracimy jedna kombinacje joya na wziecie przedmiotu - jak wyobrazasz sobie zebranie przedmiotu i skok jednoczenie w wybranym kierunku? (bez tego gry nie da sie ukonczyc).
jak narazie:
1. mozliwosc wylaczenia/wlaczenia muzyki podczas gry (select/option)
2. mozliwosc wyboru koloru komnaty (start) - wszystkie komnaty tego samego koloru, oczywiscie czarny zostaje w 'nocy'.
3. dzwiek krokow troszke nizszy
sterowanie teraz jest bardzo dobre. na początku też wydawało mi się gorsze, ale teraz uważam, że jest najbardziej rozsądne (szczególnie po godzinach testów).
Cholercia, w niektorych komnatach ciezko sie zorientowac w ktorym dokladnie miejscu w przestrzeni jest zawieszona zabijka. Jednak odwyklem. Odruchowo szukam klawiszy ktorymi moglbym obrocic plansze :)
Nosty - ja mam tak samo... moze za duzo gralem na joypadzie w pecetowa trylogie Prince of Persia... ;)))
Z drugiej strony KL wydaje sie jakos trudniejszy od istniejacej juz gry "HEAD OVER HEELS" (choc sa w pewien sposob podobne...)
faktycznie, nie brałem pod uwagę potrzeby kombinowania ze zbieraniem podczas skoku... wydawało mi się, że wystarczy być obok przedmiotu, aby go zabrać z dowolnej strony...
W poczciwej Chimerze poruszanie było tak samo rozwiązane i nikt do tej pory na to nie narzekał, więc skąd nagle te "fochy" ;)
W poczciwej Chimerze nie było szans byś końcem ramienia rymsnął o kolczastą kulę :]
Ostatnio edytowany przez maw (2008-01-30 14:09:47)
Jeszcze jedna rzecz, nie szło by zrobić słoneczka i księżyca np. zółtego zamiast czarnego? Ożywiłoby to znacznie panel sterowania. Rozumiem że mogłyby być problemy z podłożeniem ducha pod ramkę która jest wygięta w łuk. Możnaby jednak ramce nadać normalny, czyli prostokątny kształt. A już cud miód byłoby gdyby słoneczko było zółte a księżyc jasno-szary :)
No i jeszcze jakby były jakieś ukryte cheaty, coby można było uzyskać unlimited lives, bo gra jest trudna.
A propo tego okienka. Taki przykład jak by to mogło wyglądać (o ile to się w ogóle da). Zrobiłem bo sam byłem ciekawy :).Ramkę trochę przerobiłem.
Ostatnio edytowany przez Urborg (2008-01-30 19:15:42)
Kiedys bym rzucil bez zastanowienia, ze w tej rozdzielczosci i w tym miejscu zolte sloneczko jest niemozliwe, ale pewnie zaraz TeBe zapyta konkretnie w jakich kolorkach chcesz promyki :D
Księżyc się da szary, słoneczko też się chyba da, może ciut będzie trzeba przesunąć w górę.
dely - prosze oswiec mnie jak??
A tak:
Nie będzie nawet chyba trzeba nic przesuwać. Sorry za bardzo poglądowy rysunek ;)
to ja chcę pod tym przewijanym księżycem inny kolor tła* :P
[..]
* - np. żółty w dzień, niebieski w nocy
ha! byłem pierwszy! I ramkę sprawdzałem :> - nic nie trzeba jej modyfikować -półokrągłość jest minimalna, ot parę linii duszka więcej :>
Coś, co wygląda jak wersja ostateczna już jest wrzucone do plików u Kaza ;)
Zgadza sie, to wersja ostateczna (miejmy nadzieje ;) ). Cały artykuł tutaj.
Gra jest super, no ale jednak dla mnie za trudna. Jednak to co innego marzyć skrycie, że się gra w coś, czego się nie miało u siebie na sprzęcie, a co innego mieć i fizycznie móc zagrać. Nie wiem... mam wrażenie, że kolejna legenda się rozwiała... może jednak robienie konwersji ze względu na swoje drugie dno nie ma sensu ?
Nie siej defetyzmu, wystarczy więcej samozaparcia i czasu poświęconego treningowi :) Wspaniale, że mamy kolejną rewelacyjną i głośną grę na Atari, którą nieskromnie śmiałem wytypować, gdy xxl pytał "jaka następna konwersja" po Jet Set Willy :)
Ale jest zaje...e trudna!
Legenda legenda, ale co chwila przekrecam glowe albo zblizam do monitora, chcac lepiej uchwycic gdzie wisi ta p...ona kolcztka... :)
Brawa i zachwyty beda brzmialy jeszcze dlugo, ale czas patrzec w przyszlosc.
XXL - porozmawiajmy jak mezczyzni: podaj ile cartridgy przekona Cie do machniecia Hobbita? :D
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 8 9 10 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.104 sekund, wykonano 9 zapytań ]