126

Odp: Knight Lore sie robi...

Panowie, jak to a8s wgrac na real atari, zeby pograc joyem na "normalnym" monitorze?! Juz sie nie moge doczekac :)

127

Odp: Knight Lore sie robi...

No muza wypasik - sama gra także - super produkcja tak dalej XXL!!!!!

Ci, którzy przemawiają w imieniu Boga powinni pokazać listy uwierzytelniające. J. Tuwim

128

Odp: Knight Lore sie robi...

nosty napisał/a:

Panowie, jak to a8s wgrac na real atari, zeby pograc joyem na "normalnym" monitorze?! Juz sie nie moge doczekac :)

wystarczy mieć coś takiego: http://youtube.com/watch?v=ORxkBl5gfig

i można grać na PC pod emulatorem ;)

129

Odp: Knight Lore sie robi...

nooo... splash (z kolorkami) też niczego sobie. Ja bym jeszcze zamawiał - o ile to możliwe - sterowanie osiowe, a nie tylko biegunowe - teraz strasznie się człowiek namacha przy zwykłej zmianie kierunku kilkadziesiąt razy na planszy.

Ostatnio edytowany przez maw (2008-01-28 19:09:13)

___
Press play on tape...

130

Odp: Knight Lore sie robi...

Czym przy takim sterowaniu zrobisz skok, a czym wziecie przedmiotu???
Bo - z tego co pamietam - atari ma jeden przycisk w jumpstryku ;)

Bla bla bla bla, bla bla bla. Bla bla bla - bla - bla. Blabla bleee.

131

Odp: Knight Lore sie robi...

tak samo jak się we flashach z as<as3 robiło dwuklik :p

lick - lick -> wzięcie przedmiotu/przesunięcie
lick - krótki skok (po timeuocie na drugi klik)
lick - (przeczekanie timeoutu) -  lick - długi skok i starczy

___
Press play on tape...

132

Odp: Knight Lore sie robi...

takie sterowanie byloby wedlug mnie odrobine niewygodne. zeby wykonac zwrot w tyl trzeba by bylo obracac sie 'przez ramie' (2 ruchy) a jesli nie to tracimy jedna kombinacje joya na wziecie przedmiotu - jak wyobrazasz sobie zebranie przedmiotu i skok jednoczenie w wybranym kierunku? (bez tego gry nie da sie ukonczyc).

jak narazie:

1. mozliwosc wylaczenia/wlaczenia muzyki podczas gry (select/option)
2. mozliwosc wyboru koloru komnaty (start) - wszystkie komnaty tego samego koloru, oczywiscie czarny zostaje w 'nocy'.
3. dzwiek krokow troszke nizszy

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

133

Odp: Knight Lore sie robi...

sterowanie teraz jest bardzo dobre. na początku też wydawało mi się gorsze, ale teraz uważam, że jest najbardziej rozsądne (szczególnie po godzinach testów).

134

Odp: Knight Lore sie robi...

Cholercia, w niektorych komnatach ciezko sie zorientowac w ktorym dokladnie miejscu w przestrzeni jest zawieszona zabijka. Jednak odwyklem. Odruchowo szukam klawiszy ktorymi moglbym obrocic plansze :)

135

Odp: Knight Lore sie robi...

Nosty - ja mam tak samo... moze za duzo gralem na joypadzie w pecetowa trylogie Prince of Persia... ;)))
Z drugiej strony KL wydaje sie jakos trudniejszy od istniejacej juz gry "HEAD OVER HEELS" (choc sa w pewien sposob podobne...)

136

Odp: Knight Lore sie robi...

faktycznie, nie brałem pod uwagę potrzeby kombinowania ze zbieraniem podczas skoku... wydawało mi się, że wystarczy być obok przedmiotu, aby go zabrać z dowolnej strony...

___
Press play on tape...

137

Odp: Knight Lore sie robi...

W poczciwej Chimerze poruszanie było tak samo rozwiązane i nikt do tej pory na to nie narzekał, więc skąd nagle te "fochy"  ;)

138

Odp: Knight Lore sie robi...

W poczciwej Chimerze nie było szans byś końcem ramienia rymsnął o kolczastą kulę :]

Ostatnio edytowany przez maw (2008-01-30 14:09:47)

___
Press play on tape...

139

Odp: Knight Lore sie robi...

Jeszcze jedna rzecz, nie szło by zrobić słoneczka i księżyca np. zółtego zamiast czarnego? Ożywiłoby to znacznie panel sterowania. Rozumiem że mogłyby być problemy z podłożeniem ducha pod ramkę która jest wygięta w łuk. Możnaby jednak ramce nadać normalny, czyli prostokątny kształt. A już cud miód byłoby gdyby słoneczko było zółte a księżyc jasno-szary :)

No i jeszcze jakby były jakieś ukryte cheaty, coby można było uzyskać unlimited lives, bo gra jest trudna.

A propo tego okienka. Taki przykład jak by to mogło wyglądać (o ile to się w ogóle da). Zrobiłem bo sam byłem ciekawy :).Ramkę trochę przerobiłem.

http://img403.imageshack.us/img403/952/knightlorepreviewdux4.png


http://img402.imageshack.us/img402/9374/knightlorepreviewnui8.png

Ostatnio edytowany przez Urborg (2008-01-30 19:15:42)

140

Odp: Knight Lore sie robi...

Kiedys bym rzucil bez zastanowienia, ze w tej rozdzielczosci i w tym miejscu zolte sloneczko jest niemozliwe, ale pewnie zaraz TeBe zapyta konkretnie w jakich kolorkach chcesz promyki :D

141

Odp: Knight Lore sie robi...

Księżyc się da szary, słoneczko też się chyba da, może ciut będzie trzeba przesunąć w górę.

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

142

Odp: Knight Lore sie robi...

dely - prosze oswiec mnie jak??

143

Odp: Knight Lore sie robi...

A tak:

http://images32.fotosik.pl/125/022380f05912015emed.png

Nie będzie nawet chyba trzeba nic przesuwać. Sorry za bardzo poglądowy rysunek ;)

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

144

Odp: Knight Lore sie robi...

maw napisał/a:

to ja chcę pod tym przewijanym księżycem inny kolor tła* :P

[..]

* - np. żółty w dzień, niebieski w nocy

ha! byłem pierwszy! I ramkę sprawdzałem :> - nic nie trzeba jej modyfikować -półokrągłość jest minimalna, ot parę linii duszka więcej :>

___
Press play on tape...

145

Odp: Knight Lore sie robi...

ciekawe propozycje i wlasciwie realizacja bylaby mozliwa.

ale ja juz skoczylem z KL... pewnie dzis w nocy bedzie do sciagniecia wersja ostateczna.

alien8 sie bardziej podkoloruje (bo chodzi szybciej - niewiele ale zawsze...)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

146

Odp: Knight Lore sie robi...

Coś, co wygląda jak wersja ostateczna już jest wrzucone do plików u Kaza ;)

Odp: Knight Lore sie robi...

Zgadza sie, to wersja ostateczna (miejmy nadzieje ;) ). Cały artykuł tutaj.

Kaz/Rohar
Prowadzę stronę dla obłąkanych: http://atari.online.pl/

148

Odp: Knight Lore sie robi...

Gra jest super, no ale jednak dla mnie za trudna. Jednak to co innego marzyć skrycie, że się gra w coś, czego się nie miało u siebie na sprzęcie, a co innego mieć i fizycznie móc zagrać. Nie wiem... mam wrażenie, że kolejna legenda się rozwiała... może jednak robienie konwersji ze względu na swoje drugie dno nie ma sensu ?

___
Press play on tape...

149

Odp: Knight Lore sie robi...

Nie siej defetyzmu, wystarczy więcej samozaparcia i czasu poświęconego treningowi :) Wspaniale, że mamy kolejną rewelacyjną i głośną grę na Atari, którą nieskromnie śmiałem wytypować, gdy xxl pytał "jaka następna konwersja" po Jet Set Willy :)

150

Odp: Knight Lore sie robi...

Ale jest zaje...e trudna!
Legenda legenda, ale co chwila przekrecam glowe albo zblizam do monitora, chcac lepiej uchwycic gdzie wisi ta p...ona kolcztka... :)

Brawa i zachwyty beda brzmialy jeszcze dlugo, ale czas patrzec w przyszlosc.
XXL - porozmawiajmy jak mezczyzni: podaj ile cartridgy przekona Cie do machniecia Hobbita? :D