101

Odp: GTIA - piąty kanał AUDIO :)

player z "the music box" poprawiony: http://atari.pl/machines.xex - odgrywac tylko na prawdziwym atari!

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

102

Odp: GTIA - piąty kanał AUDIO :)

muzyka z cybernoida1 na beeperze: http://atari.pl/cybernoid.xex

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

103

Odp: GTIA - piąty kanał AUDIO :)

tim follin z 1bitowego przetwornika: http://atari.pl/startrip2.xex - prawidlowo gra tylko na real atari tu do posluchania w mp3: http://atari.pl/tim.mp3

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

Odp: GTIA - piąty kanał AUDIO :)

Startip gra prawidłowo, ale na samym początku jest fałsz, nie wiem czemu.
Chcesz MP3?
Pozdr.

Trzy najpopularniejsze w Polsce platformy 8-bit: Piwo, Wino i Wódka.
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.

105

Odp: GTIA - piąty kanał AUDIO :)

mam oryginal... nie mowie nie, tego typu odgrywanie wymaga precyzyjnego odmierzania czasu i tu jestem pewny - nie wszystko jest dokladnie takie samo jak na zx.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

106

Odp: GTIA - piąty kanał AUDIO :)

cos swierzego, bez programu uruchamialnego bo moze jakas 'kolekcja' muzyczna w drodze.

http://atari.pl/follincore.mp3

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

Odp: GTIA - piąty kanał AUDIO :)

To na przykład gra perfekcyjnie.

Trzy najpopularniejsze w Polsce platformy 8-bit: Piwo, Wino i Wódka.
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.

108

Odp: GTIA - piąty kanał AUDIO :)

TDM zagral na playerze tima follina: http://atari.pl/follininsane.mp3 - grane na gtia (3 kanaly)

Ostatnio edytowany przez xxl (2009-01-10 17:31:37)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

Odp: GTIA - piąty kanał AUDIO :)

To poprzednie http://atari.pl/follincore.mp3 z resztą też TDM-a.

Trzy najpopularniejsze w Polsce platformy 8-bit: Piwo, Wino i Wódka.
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.

110

Odp: GTIA - piąty kanał AUDIO :)

player 4-kanalowy

cover Jet Set Willy (atarowej wersji) na Spectrum by Zilog zagrany na atari: http://atari.pl/jsw_beep.mp3 pod koniec jest cos skaszanionego :/

---
dodam, ze dane dla muzyki zapisane sa w patternach (w odroznieniu od poprzednich) 1 pattern dlugosci 64 zawiera dane dla 4 kanalow.

Ostatnio edytowany przez xxl (2009-01-14 09:36:07)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

111

Odp: GTIA - piąty kanał AUDIO :)

http://atari.pl/bombo.mp3 - 4kanaly, 2 kanaly graja to samo, Miker podeslal plik rmt
http://atari.pl/vectron.mp3 - Tim Follin - 3 kanaly, inny player od wczesniej prezentowanych - kanaly moga grac w roznym rytmie... proponuje posluchac na koncu - kontrola glosnosci - to jest robione programowo.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

112

Odp: GTIA - piąty kanał AUDIO :)

http://atari.pl/powerpyr.mp3 - z gry Power Pyramid - Jullian Skelly, player 4kanalowy. weekendowe combo ;-)

---
powyzej JSW falszowal, jest poprawiona wersja (mp3 zostal stary)

Ostatnio edytowany przez xxl (2009-01-18 21:48:15)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

113

Odp: GTIA - piąty kanał AUDIO :)

GTIA sound jest super... Ale jakie szczęście mieć naszą wersję JSW na Pokeya!!!!!!!!!!! :)

114

Odp: GTIA - piąty kanał AUDIO :)

a wiesz, ze bedzie :-) nadwet dwie wersje, wlasciwie to juz jest ale gra jest jeszcze nie skonczona :(

----
dla porzadku http://atari.pl/powerp2.mp3 - power pyramids 4 kanalowa muza z game over

Ostatnio edytowany przez xxl (2009-01-22 20:23:17)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

115

Odp: GTIA - piąty kanał AUDIO :)

warto odswierzyc temat http://8bitcollective.com/music/MISTER+ … jumping+2/
zagrane na atari: http://atari.pl/mb_cbij2.mp3 - 8 kanalowa, kolejny player gotowy, tym razem do ZX-7, jesli ktos umie na tym cos skomponowac to polecam sie.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

Odp: GTIA - piąty kanał AUDIO :)

Ośmiokanałówka chodzi pod względem tonalnym b. dobrze.
Jakkolwiek tutaj dwie dość ważne uwagi:

1) engine ten ma niestety oryginalnie bardzo wysokie tempa: po stronie dużego tempa masa, po stronie wolnego - ze trzy podziałki. W związku z czym niestety kawałki z tego są siłą rzeczy bardzo szybkie, nawet w oryginale (tu: http://8bitcollective.com/items/music/M … ping_2.mp3 ).
Wersja na Atari jest tymczasem... jeszcze szybsza. To niestety robi już wyraźną różnicę, chciałbym więc zasugerować spowolnienie odgrywania.

2) 8 kanałów (robionych przecież z jednego kanału, bez dodatkowych "przystawek") to jest już górna granica chipa Z80, przynajmniej na dzień dzisiejszy. W związku z czym jeśli spełnione są poniższe warunki RAZEM:
   - gra wszystkie 8 kanałów
   - nuty rozrzucone są "po całej klawiaturze" od najniższych, po najwyższe
muzyka zaczyna nieznacznie, lecz jednak zauważalnie zwalniać na Spectrum.
W zgrywce od Pinokia zauważam, że tutaj ta różnica prędkości muzyki jest znacznie większa, w związku z czym - na ile czas i procek pozwoli - sugeruję próbę poprawienia timingu itp.
Nadal może zwalniać, ale może ta różnica nie będzie tak słyszalna.

Pozdrrrrrrrrrrrr.

Trzy najpopularniejsze w Polsce platformy 8-bit: Piwo, Wino i Wódka.
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.

117

Odp: GTIA - piąty kanał AUDIO :)

> To niestety robi już wyraźną różnicę, chciałbym więc zasugerować spowolnienie odgrywania.

bedzie gdy dla kazdego kanalu dodam osobny kolor paskow na ekranie.

> Nadal może zwalniać, ale może ta różnica nie będzie tak słyszalna.

to byla pierwsza wersja playera, bez optymalizacji, do nastepnej muzy postaram sie to poprawic.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

Odp: GTIA - piąty kanał AUDIO :)

Nie gadaj - będą paski na Atari podczas grania? Kuuuuuuuuuul! :)

Trzy najpopularniejsze w Polsce platformy 8-bit: Piwo, Wino i Wódka.
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.

119

Odp: GTIA - piąty kanał AUDIO :)

nastepna muza, tym razem cos naprawde swierzego:

http://atari.pl/mb2.mp3 muza Mister Beep.

poprawiony player, powinien grac z wlasciwa szybkoscia (8 kanalow)

---

a tu troche art rocka :D http://atari.pl/mb_art1.mp3 tez MisterBeep.

---

i jescze MisterBeep:
http://atari.pl/mbn1.mp3 (7ch)
http://atari.pl/mbn2.mp3 (6ch)

Ostatnio edytowany przez xxl (2009-01-27 22:52:35)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

Odp: GTIA - piąty kanał AUDIO :)

Joł,
XXL, one nie będą takie szybkie?

Trzy najpopularniejsze w Polsce platformy 8-bit: Piwo, Wino i Wódka.
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.

121

Odp: GTIA - piąty kanał AUDIO :)

nie beda...

ten kawalek jest bardzo udany, niskie dzwieki, perkusja, poglos? http://atari.pl/demo.mp3 (Atari cando it too - Mister Beep)

jest pomysl na zrobienie syntezatora mowy na gtia.

----
http://atari.pl/speak_beep.mp3 - atari can speak - na gtia :D definicja glosek to srednio 20 bajtow, procka syntezy miesci sie na 1 stronie pamieci i nie jest tak wymagajaca, moze byc wlaczony ekran :DDD

---

http://atari.pl/wildwater.mp3 i do porownania oryginal: http://atari.pl/WildWater.ay

4 kanaly i perkusja ? ;-)

---

http://atari.pl/cpu_exp.mp3    8ch (MisterBeep), fajny silniczek, mozna regulowac ilosc kanalow i szybkosc odtwarzania, dlaczego nie dac 16 kanalow? nie na 6502 1.79 ;-)

---

nie bylo basu? no to juz jest. fala prostokatna. http://atari.pl/bar.mp3

---
muzyka z deflektora ale z regulacja glosnosci :-)
http://atari.pl/deflektor_vol.mp3
3 kanaly graja z ta sama glosnoscia (15 poziomow) - klawiszami konsoli mozna regulowac. to nie jest preparowany mp3.

---
nastepny stopien ;-) wreszcie godna perkusja, 3 kanaly ale 1 zajety na szum/perkusje. kazdy kanal (oprocz 3 - perkusji) ma osobno regulowana glosnosc instrumentow, definiowanych max 8 instrumentow. http://atari.pl/anogaia.mp3

---
a dzis player 3 kanalowy gdzie instrumenty moga (nie musza) byc samplowane. efekt dosc interesujacy no i jest basss ;-). oczywiscie sample 1bitowe. http://atari.pl/v8.mp3

---
3 kanalowy plajer modulow http://atari.pl/gmod_test.mp3 - pierwsza niewygladzona wersja
---
i wersja finalna: http://atari.pl/gmod.mp3

Ostatnio edytowany przez xxl (2009-02-16 21:22:01)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

Odp: GTIA - piąty kanał AUDIO :)

No, mam nadzieję, że jeszcze nie finalna, bo to jeszcze wciąż nie to.
Za to samo brzmienie ma bardzo ładne.

Trzy najpopularniejsze w Polsce platformy 8-bit: Piwo, Wino i Wódka.
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.

123

Odp: GTIA - piąty kanał AUDIO :)

A czy ja mógłbym prosić o całego Rabarbara (chwilowo nie mam sprzętu)? To mój ulubiony chiptune... A fragment brzmi bardzo ładnie.
GTIA gra coraz ładniej :)

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

124

Odp: GTIA - piąty kanał AUDIO :)

no... wlasciwie tak ale nie chce narazie bo falszuje jak fiks :/ ciagle walcze z tym playerem :/ niby taki prosty ale daje popalic - pierwszy przy ktorym 2 cykle! (1 rozkaz) zupelnie zmieniaja dzwiek :/ walcze.

ok. dzis 2 kanaly GTIA i 1 kanal POKEY : http://atari.pl/1p2g.mp3 - Mister Beep

---
wyzej byl publikowany ale teraz na 2 kanaly gtia i 1 pokeya http://atari.pl/2g1p_l.mp3 - muza MisterBeep

Ostatnio edytowany przez xxl (2009-02-22 23:16:38)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

Odp: GTIA - piąty kanał AUDIO :)

Uuuu, a gdzież one tak pędzą,
gdzie lecą - tak wysoko???? :>

Trzy najpopularniejsze w Polsce platformy 8-bit: Piwo, Wino i Wódka.
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.