Odp: GTIA - piąty kanał AUDIO :)
player z "the music box" poprawiony: http://atari.pl/machines.xex - odgrywac tylko na prawdziwym atari!
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
BigPEmu 1.12 Richard Whitehouse wydał BigPEmu 1.12
FujiNET firmware v1.3.0 Nowa wersja oprogramowania do interfejsu sieciowego FujiNET. Tym razem z obsługą TCP!
hatari 2.5.0 Od dwóch dni dostępna jest najnowsza (2.5.0) wersja Hatari.
Grawitacja 2024 Czas na kolejną edycję 8 bitowego GameJamu.
Tenebra na Atari ST/STE Wersja gry na duże atari.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
player z "the music box" poprawiony: http://atari.pl/machines.xex - odgrywac tylko na prawdziwym atari!
muzyka z cybernoida1 na beeperze: http://atari.pl/cybernoid.xex
tim follin z 1bitowego przetwornika: http://atari.pl/startrip2.xex - prawidlowo gra tylko na real atari tu do posluchania w mp3: http://atari.pl/tim.mp3
Startip gra prawidłowo, ale na samym początku jest fałsz, nie wiem czemu.
Chcesz MP3?
Pozdr.
cos swierzego, bez programu uruchamialnego bo moze jakas 'kolekcja' muzyczna w drodze.
To na przykład gra perfekcyjnie.
TDM zagral na playerze tima follina: http://atari.pl/follininsane.mp3 - grane na gtia (3 kanaly)
Ostatnio edytowany przez xxl (2009-01-10 17:31:37)
To poprzednie http://atari.pl/follincore.mp3 z resztą też TDM-a.
player 4-kanalowy
cover Jet Set Willy (atarowej wersji) na Spectrum by Zilog zagrany na atari: http://atari.pl/jsw_beep.mp3 pod koniec jest cos skaszanionego :/
---
dodam, ze dane dla muzyki zapisane sa w patternach (w odroznieniu od poprzednich) 1 pattern dlugosci 64 zawiera dane dla 4 kanalow.
Ostatnio edytowany przez xxl (2009-01-14 09:36:07)
http://atari.pl/bombo.mp3 - 4kanaly, 2 kanaly graja to samo, Miker podeslal plik rmt
http://atari.pl/vectron.mp3 - Tim Follin - 3 kanaly, inny player od wczesniej prezentowanych - kanaly moga grac w roznym rytmie... proponuje posluchac na koncu - kontrola glosnosci - to jest robione programowo.
http://atari.pl/powerpyr.mp3 - z gry Power Pyramid - Jullian Skelly, player 4kanalowy. weekendowe combo ;-)
---
powyzej JSW falszowal, jest poprawiona wersja (mp3 zostal stary)
Ostatnio edytowany przez xxl (2009-01-18 21:48:15)
GTIA sound jest super... Ale jakie szczęście mieć naszą wersję JSW na Pokeya!!!!!!!!!!! :)
a wiesz, ze bedzie :-) nadwet dwie wersje, wlasciwie to juz jest ale gra jest jeszcze nie skonczona :(
----
dla porzadku http://atari.pl/powerp2.mp3 - power pyramids 4 kanalowa muza z game over
Ostatnio edytowany przez xxl (2009-01-22 20:23:17)
warto odswierzyc temat http://8bitcollective.com/music/MISTER+ … jumping+2/
zagrane na atari: http://atari.pl/mb_cbij2.mp3 - 8 kanalowa, kolejny player gotowy, tym razem do ZX-7, jesli ktos umie na tym cos skomponowac to polecam sie.
Ośmiokanałówka chodzi pod względem tonalnym b. dobrze.
Jakkolwiek tutaj dwie dość ważne uwagi:
1) engine ten ma niestety oryginalnie bardzo wysokie tempa: po stronie dużego tempa masa, po stronie wolnego - ze trzy podziałki. W związku z czym niestety kawałki z tego są siłą rzeczy bardzo szybkie, nawet w oryginale (tu: http://8bitcollective.com/items/music/M … ping_2.mp3 ).
Wersja na Atari jest tymczasem... jeszcze szybsza. To niestety robi już wyraźną różnicę, chciałbym więc zasugerować spowolnienie odgrywania.
2) 8 kanałów (robionych przecież z jednego kanału, bez dodatkowych "przystawek") to jest już górna granica chipa Z80, przynajmniej na dzień dzisiejszy. W związku z czym jeśli spełnione są poniższe warunki RAZEM:
- gra wszystkie 8 kanałów
- nuty rozrzucone są "po całej klawiaturze" od najniższych, po najwyższe
muzyka zaczyna nieznacznie, lecz jednak zauważalnie zwalniać na Spectrum.
W zgrywce od Pinokia zauważam, że tutaj ta różnica prędkości muzyki jest znacznie większa, w związku z czym - na ile czas i procek pozwoli - sugeruję próbę poprawienia timingu itp.
Nadal może zwalniać, ale może ta różnica nie będzie tak słyszalna.
Pozdrrrrrrrrrrrr.
> To niestety robi już wyraźną różnicę, chciałbym więc zasugerować spowolnienie odgrywania.
bedzie gdy dla kazdego kanalu dodam osobny kolor paskow na ekranie.
> Nadal może zwalniać, ale może ta różnica nie będzie tak słyszalna.
to byla pierwsza wersja playera, bez optymalizacji, do nastepnej muzy postaram sie to poprawic.
Nie gadaj - będą paski na Atari podczas grania? Kuuuuuuuuuul! :)
nastepna muza, tym razem cos naprawde swierzego:
http://atari.pl/mb2.mp3 muza Mister Beep.
poprawiony player, powinien grac z wlasciwa szybkoscia (8 kanalow)
---
a tu troche art rocka :D http://atari.pl/mb_art1.mp3 tez MisterBeep.
---
i jescze MisterBeep:
http://atari.pl/mbn1.mp3 (7ch)
http://atari.pl/mbn2.mp3 (6ch)
Ostatnio edytowany przez xxl (2009-01-27 22:52:35)
Joł,
XXL, one nie będą takie szybkie?
nie beda...
ten kawalek jest bardzo udany, niskie dzwieki, perkusja, poglos? http://atari.pl/demo.mp3 (Atari cando it too - Mister Beep)
jest pomysl na zrobienie syntezatora mowy na gtia.
----
http://atari.pl/speak_beep.mp3 - atari can speak - na gtia :D definicja glosek to srednio 20 bajtow, procka syntezy miesci sie na 1 stronie pamieci i nie jest tak wymagajaca, moze byc wlaczony ekran :DDD
---
http://atari.pl/wildwater.mp3 i do porownania oryginal: http://atari.pl/WildWater.ay
4 kanaly i perkusja ? ;-)
---
http://atari.pl/cpu_exp.mp3 8ch (MisterBeep), fajny silniczek, mozna regulowac ilosc kanalow i szybkosc odtwarzania, dlaczego nie dac 16 kanalow? nie na 6502 1.79 ;-)
---
nie bylo basu? no to juz jest. fala prostokatna. http://atari.pl/bar.mp3
---
muzyka z deflektora ale z regulacja glosnosci :-)
http://atari.pl/deflektor_vol.mp3
3 kanaly graja z ta sama glosnoscia (15 poziomow) - klawiszami konsoli mozna regulowac. to nie jest preparowany mp3.
---
nastepny stopien ;-) wreszcie godna perkusja, 3 kanaly ale 1 zajety na szum/perkusje. kazdy kanal (oprocz 3 - perkusji) ma osobno regulowana glosnosc instrumentow, definiowanych max 8 instrumentow. http://atari.pl/anogaia.mp3
---
a dzis player 3 kanalowy gdzie instrumenty moga (nie musza) byc samplowane. efekt dosc interesujacy no i jest basss ;-). oczywiscie sample 1bitowe. http://atari.pl/v8.mp3
---
3 kanalowy plajer modulow http://atari.pl/gmod_test.mp3 - pierwsza niewygladzona wersja
---
i wersja finalna: http://atari.pl/gmod.mp3
Ostatnio edytowany przez xxl (2009-02-16 21:22:01)
No, mam nadzieję, że jeszcze nie finalna, bo to jeszcze wciąż nie to.
Za to samo brzmienie ma bardzo ładne.
A czy ja mógłbym prosić o całego Rabarbara (chwilowo nie mam sprzętu)? To mój ulubiony chiptune... A fragment brzmi bardzo ładnie.
GTIA gra coraz ładniej :)
no... wlasciwie tak ale nie chce narazie bo falszuje jak fiks :/ ciagle walcze z tym playerem :/ niby taki prosty ale daje popalic - pierwszy przy ktorym 2 cykle! (1 rozkaz) zupelnie zmieniaja dzwiek :/ walcze.
ok. dzis 2 kanaly GTIA i 1 kanal POKEY : http://atari.pl/1p2g.mp3 - Mister Beep
---
wyzej byl publikowany ale teraz na 2 kanaly gtia i 1 pokeya http://atari.pl/2g1p_l.mp3 - muza MisterBeep
Ostatnio edytowany przez xxl (2009-02-22 23:16:38)
Uuuu, a gdzież one tak pędzą,
gdzie lecą - tak wysoko???? :>
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.140 sekund, wykonano 17 zapytań ]