Robie prostą gierke dla dziieciaków, niestety spora przerwa w programowaniu i brak wiekszych działań przy grafice dają się u mnie we znaki, postaram sie to w miare zrozumiale opisac, w grze na ekranie ma pojawic sie pewna ilosc takich samych obrazkow, zadaniem dla dzieciaka jest zwyczajnie policzyc i klepnac na klawiaturze, grafike sobie przygotowalem na koniec listingu, zwyczajnie jest wtkonana PRINTem a potem literami odpowoadajacymi danym kolorom, co do losowania jaka grafika ma byc nie widze problemu, natomiast nie wiem jak ugryzc temat zeby program wedrowal do odpowiedniej lini, pobieral z tamtad grafike, rysowal wylosowana ilosc razy to samo na ekranie w roznych moejscach, nie chce zeby ktos to za mnie zrobil, raczej chcialbym zeby mnie ktos naprowadzil na jakis dobry trop, ksiazka miguta raczej mi nie pomaga aczkolwiek bede probowal jeszcze, za wszelkie podpowiedzi, naprowadzenie, tytuly opisujace cos takie bede bardzo dzwieczny :)
Rings of Medusa 2: kod źródłowy opublikowało kod źródłowy klasycznej gry Rings of Medusa 2 na Atari ST/Amiga z 1991 roku.
Harmonogram Silly Venture 2025 Prezentujemy pełny harmonogram wydarzeń od 20 do 23 listopada.
Nowy teaser RM800XL - launcher gier Revive Machines zaprezentowało kolejny film o RM800XL. To zaawansowany launcher gier z wieloma opcjami.
Atari CAS Play 0.05 - CAS w przeglądarce Krystone wydał Atari CAS Play 0.05, narzędzie do odtwarzania i konwersji plików .CAS w przeglądarce!
TasmARI - nowy projekt dla Atari Innowacyjne urządzenie łączące Atari ze światem IoT.