Robie prostą gierke dla dziieciaków, niestety spora przerwa w programowaniu i brak wiekszych działań przy grafice dają się u mnie we znaki, postaram sie to w miare zrozumiale opisac, w grze na ekranie ma pojawic sie pewna ilosc takich samych obrazkow, zadaniem dla dzieciaka jest zwyczajnie policzyc i klepnac na klawiaturze, grafike sobie przygotowalem na koniec listingu, zwyczajnie jest wtkonana PRINTem a potem literami odpowoadajacymi danym kolorom, co do losowania jaka grafika ma byc nie widze problemu, natomiast nie wiem jak ugryzc temat zeby program wedrowal do odpowiedniej lini, pobieral z tamtad grafike, rysowal wylosowana ilosc razy to samo na ekranie w roznych moejscach, nie chce zeby ktos to za mnie zrobil, raczej chcialbym zeby mnie ktos naprowadzil na jakis dobry trop, ksiazka miguta raczej mi nie pomaga aczkolwiek bede probowal jeszcze, za wszelkie podpowiedzi, naprowadzenie, tytuly opisujace cos takie bede bardzo dzwieczny :)
Gemini 3 Pro stworzyło grę na Atari Nosty stworzył kompletną grę na Atari z pomocą AI Gemini 3 Pro. Efekt zaskakuje!
Replika Atari 800XL ładuje grę z taśmy Revive Machines pokazało ładowanie gry Tactic z magnetofonu na nadchodzącej replice Atari 800XL!
Elite dla Atari - trzecia wersja demo Brian Reifsnyder wydał trzecie demo kosmicznego symulatora Elite, poprawiając grafikę i panel.
FiSh 0.56 od Bocianu Aktualizacja frontendu do FujiNet. Nowości: obsługa CAS, lepsze zarządzanie slotami i skrótami.
Altirra 4.40 test 25 Nowa testowa wersja Altirry przynosi optymalizację PAL dla ARM64, emulację CSS Multiplexer i usprawnienia drukowania.