To Rasta korzysta z PMG? Cały czas wydawało mi się, że on dokonuje tylko zmian koloru PFx/COLBAK w linii...
niewiedza buduje, wiedza rujnuje
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Street Fighter II już na Atari 8-bit! Vega i jego zespół wydali finalną wersję kultowej bijatyki. Wymaga 4MB cartridge i 64KB RAM.
Elite Demo 6 na Atari 8-bit! Trwają prace nad konwersją kultowej gry Elite. Szóste demo wprowadza liczne poprawki błędów.
vbcc v5 dla 6502 Kompilator C vbcc doczekał się piątej wersji dystrybucji dla 6502. Zapewnia dużo szybszą arytmetykę FPU i nowe narzędzia.
HDDRIVER 12.75 Sterownik HDDRIVER, kluczowe narzędzie dla pamięci masowej Atari 16/32-bit, otrzymał aktualizację 12.75, która naprawia błąd w HDDRUTIL.
Gearlynx 0.0.11 Uniwersalny emulator konsoli Atari Lynx w wersji 0.0.11. Dodano m.in. konfigurowalne skróty klawiszowe.
atari.area forum » Fabryka - 8bit » GTIA2DVI - przejściówka video
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
To Rasta korzysta z PMG? Cały czas wydawało mi się, że on dokonuje tylko zmian koloru PFx/COLBAK w linii...
tak, korzysta z PMG ustawionych na najszerszy rozmiar, pociski w kolorze czarnym służą do zasłonięcia krawędzi ekranu (aby nie było widać zmian COLBAK poza krawędziami)
No, ale to nie są dynamiczne zmiany - wystarczy raz zapisać GRAFM, HPOSMx i ustawić COLPMxS.
No ale ja pisałem o rejestrach w ogólności, nie tylko o rejestrach koloru :) Wykorzystanie PMG pozwala zmieniać kolory rzadziej bo jest ich więcej. To jednak nie jest jakaś nieudokumentowana właściwość GTIA, przyzwoita implementacja powinna to umożliwiać i np. na VBXE nawet na rdzeniu FX obrazki z rastaconvertera działają bez problemu.
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Fabryka - 8bit » GTIA2DVI - przejściówka video
Wygenerowano w 0.013 sekund, wykonano 52 zapytań