To Rasta korzysta z PMG? Cały czas wydawało mi się, że on dokonuje tylko zmian koloru PFx/COLBAK w linii...
niewiedza buduje, wiedza rujnuje
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
ICE-T 2.76 alpha 9 Nowa wersja zaawansowanego emulatora terminala
Street Fighter 2 na Atari - prace trwają W najnowszym materiale wideo autor zaprezentował aktualny stan rozgrywki.
Jurassic Spark - wersja finalna Podczas Grawitacji zaprezentowano wersję uproszczoną, pozbawioną kilku kluczowych elementów, które teraz zostały dodane.
ABBUC Software i Hardware Compos Ogłoszono coroczne konkursy.
Atari ANTIC Displaylist Designer Nowe narzędzie dla twórców oprogramowania na Atari 8-bit.
atari.area forum » Fabryka - 8bit » GTIA2DVI - przejściówka video
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
To Rasta korzysta z PMG? Cały czas wydawało mi się, że on dokonuje tylko zmian koloru PFx/COLBAK w linii...
tak, korzysta z PMG ustawionych na najszerszy rozmiar, pociski w kolorze czarnym służą do zasłonięcia krawędzi ekranu (aby nie było widać zmian COLBAK poza krawędziami)
No, ale to nie są dynamiczne zmiany - wystarczy raz zapisać GRAFM, HPOSMx i ustawić COLPMxS.
No ale ja pisałem o rejestrach w ogólności, nie tylko o rejestrach koloru :) Wykorzystanie PMG pozwala zmieniać kolory rzadziej bo jest ich więcej. To jednak nie jest jakaś nieudokumentowana właściwość GTIA, przyzwoita implementacja powinna to umożliwiać i np. na VBXE nawet na rdzeniu FX obrazki z rastaconvertera działają bez problemu.
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Fabryka - 8bit » GTIA2DVI - przejściówka video
Wygenerowano w 0.015 sekund, wykonano 56 zapytań