To Rasta korzysta z PMG? Cały czas wydawało mi się, że on dokonuje tylko zmian koloru PFx/COLBAK w linii...
niewiedza buduje, wiedza rujnuje
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FujiNet Battleship od Erica Carra Nowa gra Battleship na Atari 8-bit, obsługa do 4 graczy, dostępna przez FujiNet Game Lobby.
Nowy firmware 1.3 dla karty 80-column Brian Reifsnyder wydał aktualizację firmware 1.3 dla karty 80 kolumn do rozszerzenia 1090XL z ulepszeniami w prędkości.
TileT 0.42 Przeglądarkowy edytor map dla Atari 8-bit (ANTIC 5) doczekał się aktualizacji z ważnymi poprawkami i funkcjami.
Gemini 3 Pro stworzyło grę na Atari Nosty stworzył kompletną grę na Atari z pomocą AI Gemini 3 Pro. Efekt zaskakuje!
Replika Atari 800XL ładuje grę z taśmy Revive Machines pokazało ładowanie gry Tactic z magnetofonu na nadchodzącej replice Atari 800XL!
atari.area forum » Fabryka - 8bit » GTIA2DVI - przejściówka video
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
To Rasta korzysta z PMG? Cały czas wydawało mi się, że on dokonuje tylko zmian koloru PFx/COLBAK w linii...
tak, korzysta z PMG ustawionych na najszerszy rozmiar, pociski w kolorze czarnym służą do zasłonięcia krawędzi ekranu (aby nie było widać zmian COLBAK poza krawędziami)
No, ale to nie są dynamiczne zmiany - wystarczy raz zapisać GRAFM, HPOSMx i ustawić COLPMxS.
No ale ja pisałem o rejestrach w ogólności, nie tylko o rejestrach koloru :) Wykorzystanie PMG pozwala zmieniać kolory rzadziej bo jest ich więcej. To jednak nie jest jakaś nieudokumentowana właściwość GTIA, przyzwoita implementacja powinna to umożliwiać i np. na VBXE nawet na rdzeniu FX obrazki z rastaconvertera działają bez problemu.
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Fabryka - 8bit » GTIA2DVI - przejściówka video
Wygenerowano w 0.012 sekund, wykonano 51 zapytań