Niby nie DEMO ale robi wrażenie:
https://keithclark.co.uk/atari/shadow-o … ast-intro/
Na dodatek chodzi pod MEGA STE czyli na "złym" blitterze i nie marudzi...
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
VC3 2025 Compo 2025 Vintage Computing Christmas Challenge 2025 rusza! Narysuj gwiazdkę.
FiSh 0.59 - nowa wersja Fujinet Shell Drobne poprawki i optymalizacja FiSh 0.59. Dostępna lżejsza wersja FishLite.
Czwarta beta Elite dla Atari 8-bit Brian Reifsnyder wydał czwartą wersję demonstracyjną kosmicznego hitu Elite na komputery Atari 8-bit!
HDDRIVER 12.74 Nowa wersja HDDRIVER 12.74 dla Atari! Stabilny i szybki sterownik z poprawionym wyświetlaniem błędów.
FujiNet Battleship od Erica Carra Nowa gra Battleship na Atari 8-bit, obsługa do 4 graczy, dostępna przez FujiNet Game Lobby.
atari.area forum » Scena - 16/32bit » Shadow of the Beast intro
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Niby nie DEMO ale robi wrażenie:
https://keithclark.co.uk/atari/shadow-o … ast-intro/
Na dodatek chodzi pod MEGA STE czyli na "złym" blitterze i nie marudzi...
elegancko wygląda,
swoją drogą BLiTTER jest taki sam jak w innych ST, jest za to podejrzenie że pamięć cache wprowadza opóźnienie 1 cyklu do każdego przebiegu blittera
No tak, ale cache przecież można wyłączyć, a mimo to wiele demosów ma disclaimer: "sorry, not for mste", choćby:
"Summer Delights - July 2, 2011 - Not Mega STe (too slow blitter)"
no ale minęło naście lat więc może wiedza poszła do przodu ;-)
pamięć cache i TAG ram jest pomiędzy procesorem/BliTTERem a RAM, tak więc pomimo wyłączenia może wprowadzać to opóźnienie.
Z drugiej strony, to opóźnienie jest minimalne - 1 cykl szyny na przebieg BliTTERa, więc ogarnięty programista sobie poradzi.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Scena - 16/32bit » Shadow of the Beast intro
Wygenerowano w 0.016 sekund, wykonano 52 zapytań