Niby nie DEMO ale robi wrażenie:
https://keithclark.co.uk/atari/shadow-o … ast-intro/
Na dodatek chodzi pod MEGA STE czyli na "złym" blitterze i nie marudzi...
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Jak stworzyć składankę gier na kasecie? Dziś, dzięki nowoczesnym narzędziom, jak program Turgen, ten proces jest znacznie łatwiejszy.
HDDRIVER 12.71 Nowa wersja najbardziej rozbudowanego sterownika pamięci masowych dla 16- i 32-bitowych Atari, z mnóstwem usprawnień i nowości.
Elite - port z BBC Micro na Atari XL/XE Wczesna beta portu kultowego Elite z BBC Micro na 8-bitowe Atari.
sAIOnara v3.0 Zaawansowany układ wideo Pancia, sAIOnara v3.0, bazujący na chipie CXA2075, jest już dostępny.
Altirra 4.40 test 20 Nowa wersja rozwojowa popularnego emulatora Altirra zawiera szereg usprawnień i poprawek błędów.
atari.area forum » Scena - 16/32bit » Shadow of the Beast intro
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Niby nie DEMO ale robi wrażenie:
https://keithclark.co.uk/atari/shadow-o … ast-intro/
Na dodatek chodzi pod MEGA STE czyli na "złym" blitterze i nie marudzi...
elegancko wygląda,
swoją drogą BLiTTER jest taki sam jak w innych ST, jest za to podejrzenie że pamięć cache wprowadza opóźnienie 1 cyklu do każdego przebiegu blittera
No tak, ale cache przecież można wyłączyć, a mimo to wiele demosów ma disclaimer: "sorry, not for mste", choćby:
"Summer Delights - July 2, 2011 - Not Mega STe (too slow blitter)"
no ale minęło naście lat więc może wiedza poszła do przodu ;-)
pamięć cache i TAG ram jest pomiędzy procesorem/BliTTERem a RAM, tak więc pomimo wyłączenia może wprowadzać to opóźnienie.
Z drugiej strony, to opóźnienie jest minimalne - 1 cykl szyny na przebieg BliTTERa, więc ogarnięty programista sobie poradzi.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Scena - 16/32bit » Shadow of the Beast intro
Wygenerowano w 0.013 sekund, wykonano 53 zapytań