Niby nie DEMO ale robi wrażenie:
https://keithclark.co.uk/atari/shadow-o … ast-intro/
Na dodatek chodzi pod MEGA STE czyli na "złym" blitterze i nie marudzi...
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FiSh 0.70 Bocianu wydał FiSh 0.70, shell ułatwiający przeszukiwanie zasobów serwerów TNFS.
Street Fighter II już na Atari 8-bit! Vega i jego zespół wydali finalną wersję kultowej bijatyki. Wymaga 4MB cartridge i 64KB RAM.
Elite Demo 6 na Atari 8-bit! Trwają prace nad konwersją kultowej gry Elite. Szóste demo wprowadza liczne poprawki błędów.
vbcc v5 dla 6502 Kompilator C vbcc doczekał się piątej wersji dystrybucji dla 6502. Zapewnia dużo szybszą arytmetykę FPU i nowe narzędzia.
HDDRIVER 12.75 Sterownik HDDRIVER, kluczowe narzędzie dla pamięci masowej Atari 16/32-bit, otrzymał aktualizację 12.75, która naprawia błąd w HDDRUTIL.
atari.area forum » Scena - 16/32bit » Shadow of the Beast intro
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Niby nie DEMO ale robi wrażenie:
https://keithclark.co.uk/atari/shadow-o … ast-intro/
Na dodatek chodzi pod MEGA STE czyli na "złym" blitterze i nie marudzi...
elegancko wygląda,
swoją drogą BLiTTER jest taki sam jak w innych ST, jest za to podejrzenie że pamięć cache wprowadza opóźnienie 1 cyklu do każdego przebiegu blittera
No tak, ale cache przecież można wyłączyć, a mimo to wiele demosów ma disclaimer: "sorry, not for mste", choćby:
"Summer Delights - July 2, 2011 - Not Mega STe (too slow blitter)"
no ale minęło naście lat więc może wiedza poszła do przodu ;-)
pamięć cache i TAG ram jest pomiędzy procesorem/BliTTERem a RAM, tak więc pomimo wyłączenia może wprowadzać to opóźnienie.
Z drugiej strony, to opóźnienie jest minimalne - 1 cykl szyny na przebieg BliTTERa, więc ogarnięty programista sobie poradzi.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Scena - 16/32bit » Shadow of the Beast intro
Wygenerowano w 0.013 sekund, wykonano 50 zapytań