Niby nie DEMO ale robi wrażenie:
https://keithclark.co.uk/atari/shadow-o … ast-intro/
Na dodatek chodzi pod MEGA STE czyli na "złym" blitterze i nie marudzi...
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FujiCup 2024 - głosowanie Wystartowało głosowanie w tegorocznej edycji konkursu FujiCup.
IX. Basque Tournament of Atari 2600 31 stycznia Euskal Retro Association zorganizowało IX. Baskijski Turniej Atari 2600.
Rogul 1.0f Poprawki i nowe funkcje
a8rawconv GUI Graficzny interfejs użytkownika (GUI) dla narzędzia a8rawconv
TNFSD-GUI Graficzny interfejs użytkownika dla serwera TNFS
atari.area forum » Scena - 16/32bit » Shadow of the Beast intro
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Niby nie DEMO ale robi wrażenie:
https://keithclark.co.uk/atari/shadow-o … ast-intro/
Na dodatek chodzi pod MEGA STE czyli na "złym" blitterze i nie marudzi...
elegancko wygląda,
swoją drogą BLiTTER jest taki sam jak w innych ST, jest za to podejrzenie że pamięć cache wprowadza opóźnienie 1 cyklu do każdego przebiegu blittera
No tak, ale cache przecież można wyłączyć, a mimo to wiele demosów ma disclaimer: "sorry, not for mste", choćby:
"Summer Delights - July 2, 2011 - Not Mega STe (too slow blitter)"
no ale minęło naście lat więc może wiedza poszła do przodu ;-)
pamięć cache i TAG ram jest pomiędzy procesorem/BliTTERem a RAM, tak więc pomimo wyłączenia może wprowadzać to opóźnienie.
Z drugiej strony, to opóźnienie jest minimalne - 1 cykl szyny na przebieg BliTTERa, więc ogarnięty programista sobie poradzi.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Scena - 16/32bit » Shadow of the Beast intro
Wygenerowano w 0.017 sekund, wykonano 62 zapytań