Niby nie DEMO ale robi wrażenie:
https://keithclark.co.uk/atari/shadow-o … ast-intro/
Na dodatek chodzi pod MEGA STE czyli na "złym" blitterze i nie marudzi...
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Atari CAS Play 0.05 - CAS w przeglądarce Krystone wydał Atari CAS Play 0.05, narzędzie do odtwarzania i konwersji plików .CAS w przeglądarce!
TasmARI - nowy projekt dla Atari Innowacyjne urządzenie łączące Atari ze światem IoT.
Nowe wieści o RM800XL Revive Machines prezentuje interfejs repliki Atari 800XL w dwóch nowych materiałach wideo.
Catslevania VBXE z nowym demem Nowe demo gry Catslevania dla Atari XL/XE z VBXE, adaptacji Castlevanii, jest już dostępne do pobrania!
Altirra 4.40 test 24 Najlepszy emulator Atari, Altirra, ma nową wersję testową 4.40 test 24.
atari.area forum » Scena - 16/32bit » Shadow of the Beast intro
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Niby nie DEMO ale robi wrażenie:
https://keithclark.co.uk/atari/shadow-o … ast-intro/
Na dodatek chodzi pod MEGA STE czyli na "złym" blitterze i nie marudzi...
elegancko wygląda,
swoją drogą BLiTTER jest taki sam jak w innych ST, jest za to podejrzenie że pamięć cache wprowadza opóźnienie 1 cyklu do każdego przebiegu blittera
No tak, ale cache przecież można wyłączyć, a mimo to wiele demosów ma disclaimer: "sorry, not for mste", choćby:
"Summer Delights - July 2, 2011 - Not Mega STe (too slow blitter)"
no ale minęło naście lat więc może wiedza poszła do przodu ;-)
pamięć cache i TAG ram jest pomiędzy procesorem/BliTTERem a RAM, tak więc pomimo wyłączenia może wprowadzać to opóźnienie.
Z drugiej strony, to opóźnienie jest minimalne - 1 cykl szyny na przebieg BliTTERa, więc ogarnięty programista sobie poradzi.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Scena - 16/32bit » Shadow of the Beast intro
Wygenerowano w 0.013 sekund, wykonano 54 zapytań