Ja w kwestii tego, że niektórzy na forum narzekają, że jest trudne - wcale nie jest takie znów najtrudniejsze...
Oto parę przykładów:
- dla tych co chcą tylko pooglądać
- dla tych, co chcą popróbować własnych sił
:)
Press play on tape...
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FiSh 0.70 Bocianu wydał FiSh 0.70, shell ułatwiający przeszukiwanie zasobów serwerów TNFS.
Street Fighter II już na Atari 8-bit! Vega i jego zespół wydali finalną wersję kultowej bijatyki. Wymaga 4MB cartridge i 64KB RAM.
Elite Demo 6 na Atari 8-bit! Trwają prace nad konwersją kultowej gry Elite. Szóste demo wprowadza liczne poprawki błędów.
vbcc v5 dla 6502 Kompilator C vbcc doczekał się piątej wersji dystrybucji dla 6502. Zapewnia dużo szybszą arytmetykę FPU i nowe narzędzia.
HDDRIVER 12.75 Sterownik HDDRIVER, kluczowe narzędzie dla pamięci masowej Atari 16/32-bit, otrzymał aktualizację 12.75, która naprawia błąd w HDDRUTIL.
atari.area forum » Bałagan » KL nie jest taki trudny
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Ja w kwestii tego, że niektórzy na forum narzekają, że jest trudne - wcale nie jest takie znów najtrudniejsze...
Oto parę przykładów:
- dla tych co chcą tylko pooglądać
- dla tych, co chcą popróbować własnych sił
:)
E tam, a może coś z atarowego podwórka? :lol:
A jak tamte były zbyt proste, to zapraszam tu:
http://kayin.pyoko.org/iwbtg/
Chyba demko wystarczy :D
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Bałagan » KL nie jest taki trudny
Wygenerowano w 0.013 sekund, wykonano 52 zapytań