Proponuję rozpoznawać rdzenie po odczytanej z kontrolera vbxe nazwie. Np. FX10B8R. Tak jak robi to konfigurator.
Nie, to masakra. Po co tak komplikować?
? HEX$(6670358)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FiSh 0.70 Bocianu wydał FiSh 0.70, shell ułatwiający przeszukiwanie zasobów serwerów TNFS.
Street Fighter II już na Atari 8-bit! Vega i jego zespół wydali finalną wersję kultowej bijatyki. Wymaga 4MB cartridge i 64KB RAM.
Elite Demo 6 na Atari 8-bit! Trwają prace nad konwersją kultowej gry Elite. Szóste demo wprowadza liczne poprawki błędów.
vbcc v5 dla 6502 Kompilator C vbcc doczekał się piątej wersji dystrybucji dla 6502. Zapewnia dużo szybszą arytmetykę FPU i nowe narzędzia.
HDDRIVER 12.75 Sterownik HDDRIVER, kluczowe narzędzie dla pamięci masowej Atari 16/32-bit, otrzymał aktualizację 12.75, która naprawia błąd w HDDRUTIL.
atari.area forum » Programowanie - 8 bit » VBXE, detekcja i dalsza obsluga
Strony Poprzednia 1 2 3
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Proponuję rozpoznawać rdzenie po odczytanej z kontrolera vbxe nazwie. Np. FX10B8R. Tak jak robi to konfigurator.
Nie, to masakra. Po co tak komplikować?
Ale czemu masakra Draco, skoro procedurę dostaniesz " na talerzu " ?
Napisałem wyżej:
1) jest to długie
2) nie widzę sensu
Kompletnie nie rozumiem, w czym skomplikowany odczyt stringu "FX108RB"... czy jak tam, jest lepszy od prostego odczytu dwubajtowej wartości magicznej spod konkretnych dwóch adresów. Zamierzamy mieć więcej niż 65536 rdzeni?
No ja tam się nie znam, jak da radę to wsadzę drugi bajt magiczny, a Wy wykrywajcie jak chcecie złociutcy ;-)
Drugiego bajtu magicznego nie musisz specjalnie wsadzać, wystarczy przyjąć, że $10, $FF = rdzeń FX. Jeśli ktoś zrobi inny rdzeń, to na pewno starczy mu miejsca na inny bajt magiczny.
Strony Poprzednia 1 2 3
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Programowanie - 8 bit » VBXE, detekcja i dalsza obsluga
Wygenerowano w 0.014 sekund, wykonano 53 zapytań