Proponuję rozpoznawać rdzenie po odczytanej z kontrolera vbxe nazwie. Np. FX10B8R. Tak jak robi to konfigurator.
Nie, to masakra. Po co tak komplikować?
? HEX$(6670358)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Projekt RE-FALCON 030 od Suavka Suavek, pracuje nad repliką płyty głównej Atari Falcon 030.
Fujisan 1.0.4 Wydano nową wersję Fujisan z krytycznymi poprawkami dla kompilacji i pakowania na Linuxie.
Test7800 0.5.1 Eksperymentalny emulator Atari 7800 Test7800, w wersji 0.5.1, wprowadza ważne usprawnienia w emulacji mapperów kartridży.
Generator okładek do kaset Nowy generator okładek na kasety magnetofonowe dla ośmiobitowych komputerów Atari od lexxa.
Nowa wersja emulatora Test7800 - 0.4.3 Eksperymentalny emulator konsoli Atari 7800 w nowej wersji 0.4.3 przynosi kluczowe poprawki w synchronizacji i wydajności.
atari.area forum » Programowanie - 8 bit » VBXE, detekcja i dalsza obsluga
Strony Poprzednia 1 2 3
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Proponuję rozpoznawać rdzenie po odczytanej z kontrolera vbxe nazwie. Np. FX10B8R. Tak jak robi to konfigurator.
Nie, to masakra. Po co tak komplikować?
Ale czemu masakra Draco, skoro procedurę dostaniesz " na talerzu " ?
Napisałem wyżej:
1) jest to długie
2) nie widzę sensu
Kompletnie nie rozumiem, w czym skomplikowany odczyt stringu "FX108RB"... czy jak tam, jest lepszy od prostego odczytu dwubajtowej wartości magicznej spod konkretnych dwóch adresów. Zamierzamy mieć więcej niż 65536 rdzeni?
No ja tam się nie znam, jak da radę to wsadzę drugi bajt magiczny, a Wy wykrywajcie jak chcecie złociutcy ;-)
Drugiego bajtu magicznego nie musisz specjalnie wsadzać, wystarczy przyjąć, że $10, $FF = rdzeń FX. Jeśli ktoś zrobi inny rdzeń, to na pewno starczy mu miejsca na inny bajt magiczny.
Strony Poprzednia 1 2 3
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Programowanie - 8 bit » VBXE, detekcja i dalsza obsluga
Wygenerowano w 0.015 sekund, wykonano 54 zapytań