Proponuję rozpoznawać rdzenie po odczytanej z kontrolera vbxe nazwie. Np. FX10B8R. Tak jak robi to konfigurator.
Nie, to masakra. Po co tak komplikować?
? HEX$(6670358)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
RastaConverter Beta 20 RastaConverter, popularny konwerter grafiki dla Atari, otrzymał aktualizację Beta 20 z nowymi opcjami linii komend i poprawkami.
Test7800 0.7.2 Nowa wersja eksperymentalnego emulatora Atari 7800, Test7800, wprowadza poprawki w emulacji procesora 6502.
Rogul dla Atari STE, kolejne wieści Twórcy gry Rogul na Atari ST/STE udostępnili pierwszy film prezentujący działający gameplay na nowej platformie!
Wyniki konkursów ABBUC 2025 Znamy zwycięzców ABBUC Software i Hardware Contest 2025. Sprawdź, kto zgarnął nagrody i punkty!
Konwerter ST MSA oraz Extractor Nowe narzędzia działające w przeglądarce, a wszystko w jednym pliku HTML po stronie klienta.
atari.area forum » Programowanie - 8 bit » VBXE, detekcja i dalsza obsluga
Strony Poprzednia 1 2 3
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Proponuję rozpoznawać rdzenie po odczytanej z kontrolera vbxe nazwie. Np. FX10B8R. Tak jak robi to konfigurator.
Nie, to masakra. Po co tak komplikować?
Ale czemu masakra Draco, skoro procedurę dostaniesz " na talerzu " ?
Napisałem wyżej:
1) jest to długie
2) nie widzę sensu
Kompletnie nie rozumiem, w czym skomplikowany odczyt stringu "FX108RB"... czy jak tam, jest lepszy od prostego odczytu dwubajtowej wartości magicznej spod konkretnych dwóch adresów. Zamierzamy mieć więcej niż 65536 rdzeni?
No ja tam się nie znam, jak da radę to wsadzę drugi bajt magiczny, a Wy wykrywajcie jak chcecie złociutcy ;-)
Drugiego bajtu magicznego nie musisz specjalnie wsadzać, wystarczy przyjąć, że $10, $FF = rdzeń FX. Jeśli ktoś zrobi inny rdzeń, to na pewno starczy mu miejsca na inny bajt magiczny.
Strony Poprzednia 1 2 3
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Programowanie - 8 bit » VBXE, detekcja i dalsza obsluga
Wygenerowano w 0.017 sekund, wykonano 54 zapytań