Czy Altirra ma gdzieś wbudowane zatrzymywanie emulacji po wyświetleniu każdej klatki ?
Czy po bożemu pod przerwanie breakpointa trzeba podpiąć ;D
https://github.com/willyvmm/mouSTer
jmp $e477
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FiSh 0.70 Bocianu wydał FiSh 0.70, shell ułatwiający przeszukiwanie zasobów serwerów TNFS.
Street Fighter II już na Atari 8-bit! Vega i jego zespół wydali finalną wersję kultowej bijatyki. Wymaga 4MB cartridge i 64KB RAM.
Elite Demo 6 na Atari 8-bit! Trwają prace nad konwersją kultowej gry Elite. Szóste demo wprowadza liczne poprawki błędów.
vbcc v5 dla 6502 Kompilator C vbcc doczekał się piątej wersji dystrybucji dla 6502. Zapewnia dużo szybszą arytmetykę FPU i nowe narzędzia.
HDDRIVER 12.75 Sterownik HDDRIVER, kluczowe narzędzie dla pamięci masowej Atari 16/32-bit, otrzymał aktualizację 12.75, która naprawia błąd w HDDRUTIL.
atari.area forum » Emulacja - 8bit » Altirra i debugging.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Czy Altirra ma gdzieś wbudowane zatrzymywanie emulacji po wyświetleniu każdej klatki ?
Czy po bożemu pod przerwanie breakpointa trzeba podpiąć ;D
z tego co wiem to można to uzyskać ręcznie poprzez polecenie 'gf' wydawane z konsoli
To jest to :) Dzięki.
(chyba przeczytam w końcu dokumentację do końca a nie na wyrywki)
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Emulacja - 8bit » Altirra i debugging.
Wygenerowano w 0.012 sekund, wykonano 49 zapytań