Taka myśl mnie najszła.
Czy ktoś badał co się dzieje na liniach adresowych/danych po kodach zawieszających procesor ?
https://github.com/willyvmm/mouSTer
jmp $e477
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FiSh 0.70 Bocianu wydał FiSh 0.70, shell ułatwiający przeszukiwanie zasobów serwerów TNFS.
Street Fighter II już na Atari 8-bit! Vega i jego zespół wydali finalną wersję kultowej bijatyki. Wymaga 4MB cartridge i 64KB RAM.
Elite Demo 6 na Atari 8-bit! Trwają prace nad konwersją kultowej gry Elite. Szóste demo wprowadza liczne poprawki błędów.
vbcc v5 dla 6502 Kompilator C vbcc doczekał się piątej wersji dystrybucji dla 6502. Zapewnia dużo szybszą arytmetykę FPU i nowe narzędzia.
HDDRIVER 12.75 Sterownik HDDRIVER, kluczowe narzędzie dla pamięci masowej Atari 16/32-bit, otrzymał aktualizację 12.75, która naprawia błąd w HDDRUTIL.
atari.area forum » Sprzęt - 8bit » Kody crash 6502 a stan linii adresowych.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Taka myśl mnie najszła.
Czy ktoś badał co się dzieje na liniach adresowych/danych po kodach zawieszających procesor ?
Zdaje się, że to akurat można dość łatwo sprawdzić: http://visual6502.org/JSSim/index.html
Już po napisaniu tego posta przypomniałem sobie o tej stronce.
Sekwencja adresów na linii adresów zakładając że rozkaz blokujący leży w adr.
adr, adr+1,ffff, fffe, fffe,
i potem już tylko ffff.
Linia R/#W jest cały czas w stanie wysokim, czyli procesor nie wymusza nic na liniach danych.
to ja się powtórzę...
http://youtu.be/4NZlrrAOxRU?t=44m45s
jak już posłuchasz o KIL, to warto przesłuchać całość :)
A znam znam, niemniej dzieki za przypomnienie. Jest tam wyjanione dlaczego :)
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Sprzęt - 8bit » Kody crash 6502 a stan linii adresowych.
Wygenerowano w 0.013 sekund, wykonano 54 zapytań