Taka myśl mnie najszła.
Czy ktoś badał co się dzieje na liniach adresowych/danych po kodach zawieszających procesor ?
https://github.com/willyvmm/mouSTer
jmp $e477
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
SillyVenture 2025SE - nowe wiadomości Ruszyła sekcja regulaminów i uploadu prac. Zaktualizowano regulamin i dodano nową kategorię muzyczną
Doom8088 dla Atari ST Nowy port Dooma na Atari ST bazuje na wersji dla 8088 i wspiera tylko pierwszy epizod
Altirra 4.40 test 13 z Floppy Board Nowa wersja testowa Altirry dodaje wsparcie dla Black Box Floppy Board
Piszemy grę - część 3. już 17 czerwca Trzeci odcinek kursu tworzenia gier na Atari 8-bit będzie o rysowaniu postaci.
Wee Ninja - również na Atari 8-bit! Gra Wee Ninja dostępna także dla Atari 8-bit z 48K RAM - najlepiej z Joy 2B+
atari.area forum » Sprzęt - 8bit » Kody crash 6502 a stan linii adresowych.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Taka myśl mnie najszła.
Czy ktoś badał co się dzieje na liniach adresowych/danych po kodach zawieszających procesor ?
Zdaje się, że to akurat można dość łatwo sprawdzić: http://visual6502.org/JSSim/index.html
Już po napisaniu tego posta przypomniałem sobie o tej stronce.
Sekwencja adresów na linii adresów zakładając że rozkaz blokujący leży w adr.
adr, adr+1,ffff, fffe, fffe,
i potem już tylko ffff.
Linia R/#W jest cały czas w stanie wysokim, czyli procesor nie wymusza nic na liniach danych.
to ja się powtórzę...
http://youtu.be/4NZlrrAOxRU?t=44m45s
jak już posłuchasz o KIL, to warto przesłuchać całość :)
A znam znam, niemniej dzieki za przypomnienie. Jest tam wyjanione dlaczego :)
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Sprzęt - 8bit » Kody crash 6502 a stan linii adresowych.
Wygenerowano w 0.062 sekund, wykonano 86 zapytań