Taka myśl mnie najszła.
Czy ktoś badał co się dzieje na liniach adresowych/danych po kodach zawieszających procesor ?
https://github.com/willyvmm/mouSTer
jmp $e477
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Test7800 0.7.1 Nowa wersja emulatora Test7800 w wersji 0.7.1 przynosi usprawnienia w obsłudze Drag and Drop oraz poprawki POKEY dla Stone Age.
Nadchodzi Rogul na Atari ST/STE Konwersja znakomitego Fantasy-Hack'n Slash-Roguelike Rogul z małego Atari na platformy ST/STE
Gearlynx z aktualizacją do 0.0.9 Wieloplatformowy emulator konsoli Atari Lynx, Gearlynx, doczekał się nowej wersji 0.0.9.
Invitka na Silly Venture 2025WE Na odbywającym się w Berlinie party Deadline 2025 została zaprezentowana invitka na zimową edycję Silly Venture 2025WE
Test7800 0.7.0 Najnowsza wersja emulatora Test7800 wprowadza obsługę kontrolerów i ułatwia wczytywanie plików ROM.
atari.area forum » Sprzęt - 8bit » Kody crash 6502 a stan linii adresowych.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Taka myśl mnie najszła.
Czy ktoś badał co się dzieje na liniach adresowych/danych po kodach zawieszających procesor ?
Zdaje się, że to akurat można dość łatwo sprawdzić: http://visual6502.org/JSSim/index.html
Już po napisaniu tego posta przypomniałem sobie o tej stronce.
Sekwencja adresów na linii adresów zakładając że rozkaz blokujący leży w adr.
adr, adr+1,ffff, fffe, fffe,
i potem już tylko ffff.
Linia R/#W jest cały czas w stanie wysokim, czyli procesor nie wymusza nic na liniach danych.
to ja się powtórzę...
http://youtu.be/4NZlrrAOxRU?t=44m45s
jak już posłuchasz o KIL, to warto przesłuchać całość :)
A znam znam, niemniej dzieki za przypomnienie. Jest tam wyjanione dlaczego :)
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Sprzęt - 8bit » Kody crash 6502 a stan linii adresowych.
Wygenerowano w 0.015 sekund, wykonano 52 zapytań