Moje dotychczasowe "pisanie dla Atari" na PC sprowadzało się do tej pory jedynie do QASM-a, który w zasadzie jest PC-towym rozwinięciem QA. Kiedyś mi to wystarczało, ale po kilku latach pracy z NetBeansem czy choćby nawet Notepadem++, nabrałem przyzwyczajeń i teraz QASM wydaje mi się "niezbyt elastycznym narzędziem" (sorry Mayonez, to kwestia zmiany nawyków z mojej strony, a nie krytyka narzędzia ;) ), dlatego prosiłbym, aby osoby, które "programują na PC dla Atari", podzieliły się jakich edytorów/kompilatorów/rozwiązań używają, tudzież sugestie co do wygodnych rozwiązań - nie jestem za bardzo "na czasie" odnośnie standardów, stąd moja prośba.
FiSh 0.70 Bocianu wydał FiSh 0.70, shell ułatwiający przeszukiwanie zasobów serwerów TNFS.
Street Fighter II już na Atari 8-bit! Vega i jego zespół wydali finalną wersję kultowej bijatyki. Wymaga 4MB cartridge i 64KB RAM.
Elite Demo 6 na Atari 8-bit! Trwają prace nad konwersją kultowej gry Elite. Szóste demo wprowadza liczne poprawki błędów.
vbcc v5 dla 6502 Kompilator C vbcc doczekał się piątej wersji dystrybucji dla 6502. Zapewnia dużo szybszą arytmetykę FPU i nowe narzędzia.
HDDRIVER 12.75 Sterownik HDDRIVER, kluczowe narzędzie dla pamięci masowej Atari 16/32-bit, otrzymał aktualizację 12.75, która naprawia błąd w HDDRUTIL.