Moje dotychczasowe "pisanie dla Atari" na PC sprowadzało się do tej pory jedynie do QASM-a, który w zasadzie jest PC-towym rozwinięciem QA. Kiedyś mi to wystarczało, ale po kilku latach pracy z NetBeansem czy choćby nawet Notepadem++, nabrałem przyzwyczajeń i teraz QASM wydaje mi się "niezbyt elastycznym narzędziem" (sorry Mayonez, to kwestia zmiany nawyków z mojej strony, a nie krytyka narzędzia ;) ), dlatego prosiłbym, aby osoby, które "programują na PC dla Atari", podzieliły się jakich edytorów/kompilatorów/rozwiązań używają, tudzież sugestie co do wygodnych rozwiązań - nie jestem za bardzo "na czasie" odnośnie standardów, stąd moja prośba.
Outline 2025 - invitro na Atari ST Paradox i Havoc/Lineout wydali invitro na Outline 2025 dla Atari STf z 1 MB RAM.
Nowe postacie w Street Fighter 2 Vega dodaje kolejne postacie do portu SF2 na Atari 8-bit. Zobacz nowy film z rozgrywką.
ATasm v1.30 ATasm v1.30 to assembler dla procesora 6502 działający z poziomu wiersza poleceń, zgodny z oryginalnym Mac/65 od OSS.
ugBASIC v1.17.2 Wszechstronny język programowania BASIC oraz cross-kompilator pozwalający na tworzenie programów na różne platformy 8-bitowe
Zapraszamy do artykułów na atari.area! Szukasz różnorodnych materiałów na temat Atari? Koniecznie odwiedź dział artykułów.