No właśnie. Pisałem gierkę na ggj i coś mi nie szło... https://globalgamejam.org/2018/games/te … ansmission - całkiem mi się rozjeżdżają kolizje z tłem (chodzi o pocisk). Piszę w turbo basicu xl i mam pytanie do znawców - jak ten aspekt poprawić? Czy to kwestia precyzji czy czegoś jeszcze?
Po prostu w pewnym momencie utknąłem, a chciałbym to dokończyć. Jak poprawiam działanie - w jednej części wychodzi lepiej, w drugiej się psuje i już nie wiem, czy to moja wina (złe warunki) czy zle założenia wykrycia kolizji. Ktoś miałby chęć wytłumaczenia tego łopatologicznie?
@mono, jeszcze nie próbowałem <wiesz czego> - za mały projekt do tego ;) Ale na 100% wykorzystam, muszę się jeszcze tylko nieco douczyć, a czasu brak. Będziesz na grawitacji?
FiSh 0.70 Bocianu wydał FiSh 0.70, shell ułatwiający przeszukiwanie zasobów serwerów TNFS.
Street Fighter II już na Atari 8-bit! Vega i jego zespół wydali finalną wersję kultowej bijatyki. Wymaga 4MB cartridge i 64KB RAM.
Elite Demo 6 na Atari 8-bit! Trwają prace nad konwersją kultowej gry Elite. Szóste demo wprowadza liczne poprawki błędów.
vbcc v5 dla 6502 Kompilator C vbcc doczekał się piątej wersji dystrybucji dla 6502. Zapewnia dużo szybszą arytmetykę FPU i nowe narzędzia.
HDDRIVER 12.75 Sterownik HDDRIVER, kluczowe narzędzie dla pamięci masowej Atari 16/32-bit, otrzymał aktualizację 12.75, która naprawia błąd w HDDRUTIL.