.. gdzie szukać?
Szczególnie chodzi mi o interpretacje kodu: Fehler #-69
... resztą też bym nie pogardził.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Echa Sommarhack 2025 Podczas szwedzkiego party Sommarhack zaprezentowano kilkadziesiąt produkcji,
MadPascal 1.7.3 już dostępny Nowa wersja kompilatora MadPascal przynosi poprawki i optymalizacje
Echa Lost Party 2025 Wyniki, zapis wideo oraz stuff.
Lost Party 2025 startuje już jutro W Licheniu Starym rusza zlot fanów 8-bitowych komputerów
zeST 20250627 - Atari ST w FPGA z turbo! Nowa wersja zeST z trybem turbo 50 MHz i poprawkami Shiftera i MFP
atari.area forum » Software, Gry - 16/32bit » Kody błędów MagiC'a...
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
.. gdzie szukać?
Szczególnie chodzi mi o interpretacje kodu: Fehler #-69
... resztą też bym nie pogardził.
To bez wątpienia jakiś szyfr agentów Staatssicherheitsdienst.
wg tego:
http://toshyp.atari.org/en/00b008.html
i tego:
http://toshyp.atari.org/en/005003.html
to:
-69 EXCPT 68000 exception (bombs)
i jeszcze to:
http://toshyp.atari.org/en/003006.html
Numerki te same co w TOSie czy FreeMiNCie, tylko częściej :P
no dobra, jest napisane:
"-69 EXCPT 68000 exception (bombs)"
czyli, że tak zapytam co to w praktyce oznacza? Bo te listy to widziałem. Jakieś rozwinięcie tematu?
To znaczy ze ktos ci podlozy bombe pod samochod, ja bym uwazal. :D
To oznacza że MagiC się wyjebał. Wiemy tyle co Ty.
Luzik. Pozbyłem się Magic'a, Geneva jest tu jakby lepszym rozwiązaniem. Stabilnie, zajmuje mało pamięci i o dziwo - wszystko mi działa. Wow :)
Btw. uzywałeś w Magicu DMA dla dysku? Bo to jest często problemem.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Software, Gry - 16/32bit » Kody błędów MagiC'a...
Wygenerowano w 0.041 sekund, wykonano 24 zapytań