.. gdzie szukać?
Szczególnie chodzi mi o interpretacje kodu: Fehler #-69
... resztą też bym nie pogardził.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Nowy firmware 1.5 dla SDrive-MAX Ulepszony tryb szybki i poprawki kaset w nowej wersji firmware
Ice-T 2.8.2 Nowa wersja Ice-T dla 8-bitowego Atari już dostępna - poprawki i nowe funkcje
Galactic Panic - nowa przygodówka na ST Darmowa gra point and click na Atari ST - ponad 100 ekranów przygody.
Nowa wersja ARIFE Tool od PVBest73 Uaktualniono uniwersalne narzędzie do analizy obrazów ROM i dysków Atari
Echa Sommarhack 2025 Podczas szwedzkiego party Sommarhack zaprezentowano kilkadziesiąt produkcji,
atari.area forum » Software, Gry - 16/32bit » Kody błędów MagiC'a...
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
.. gdzie szukać?
Szczególnie chodzi mi o interpretacje kodu: Fehler #-69
... resztą też bym nie pogardził.
To bez wątpienia jakiś szyfr agentów Staatssicherheitsdienst.
wg tego:
http://toshyp.atari.org/en/00b008.html
i tego:
http://toshyp.atari.org/en/005003.html
to:
-69 EXCPT 68000 exception (bombs)
i jeszcze to:
http://toshyp.atari.org/en/003006.html
Numerki te same co w TOSie czy FreeMiNCie, tylko częściej :P
no dobra, jest napisane:
"-69 EXCPT 68000 exception (bombs)"
czyli, że tak zapytam co to w praktyce oznacza? Bo te listy to widziałem. Jakieś rozwinięcie tematu?
To znaczy ze ktos ci podlozy bombe pod samochod, ja bym uwazal. :D
To oznacza że MagiC się wyjebał. Wiemy tyle co Ty.
Luzik. Pozbyłem się Magic'a, Geneva jest tu jakby lepszym rozwiązaniem. Stabilnie, zajmuje mało pamięci i o dziwo - wszystko mi działa. Wow :)
Btw. uzywałeś w Magicu DMA dla dysku? Bo to jest często problemem.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Software, Gry - 16/32bit » Kody błędów MagiC'a...
Wygenerowano w 0.021 sekund, wykonano 56 zapytań