.. gdzie szukać?
Szczególnie chodzi mi o interpretacje kodu: Fehler #-69
... resztą też bym nie pogardził.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Altirra 4.40 test 16 Nowa testowa wersja emulatora Altirra z odświeżonymi dialogami i poprawkami trybu ciemnego.
Echa Silly Venture 2025 SE Sprawdź oficjalne wyniki konkursów z letniej edycji Silly Venture 2025 w Gdańsku!
Jak napisać grę na Atari - cz. 8 Premiera ósmej części popularnej serii poradników Larka o tworzeniu gier na Atari już 28 lipca!
TONY - Ark of the Covenant Kontynuacja przygód Tony'ego na Atari 8-bit, bez przemocy, z naciskiem na spryt i eksplorację.
ABBUC Software Contest 2025: Zgłoszenia Sprawdź aktualną listę programów zgłoszonych do konkursu ABBUC Software Contest 2025. Termin mija 31 lipca!
atari.area forum » Software, Gry - 16/32bit » Kody błędów MagiC'a...
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
.. gdzie szukać?
Szczególnie chodzi mi o interpretacje kodu: Fehler #-69
... resztą też bym nie pogardził.
To bez wątpienia jakiś szyfr agentów Staatssicherheitsdienst.
wg tego:
http://toshyp.atari.org/en/00b008.html
i tego:
http://toshyp.atari.org/en/005003.html
to:
-69 EXCPT 68000 exception (bombs)
i jeszcze to:
http://toshyp.atari.org/en/003006.html
Numerki te same co w TOSie czy FreeMiNCie, tylko częściej :P
no dobra, jest napisane:
"-69 EXCPT 68000 exception (bombs)"
czyli, że tak zapytam co to w praktyce oznacza? Bo te listy to widziałem. Jakieś rozwinięcie tematu?
To znaczy ze ktos ci podlozy bombe pod samochod, ja bym uwazal. :D
To oznacza że MagiC się wyjebał. Wiemy tyle co Ty.
Luzik. Pozbyłem się Magic'a, Geneva jest tu jakby lepszym rozwiązaniem. Stabilnie, zajmuje mało pamięci i o dziwo - wszystko mi działa. Wow :)
Btw. uzywałeś w Magicu DMA dla dysku? Bo to jest często problemem.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Software, Gry - 16/32bit » Kody błędów MagiC'a...
Wygenerowano w 0.017 sekund, wykonano 59 zapytań