Hmm, może znowu się "przyczepicie" ( ;) ) do Sikora, ale wpadł mi do głowy taki jeden (głupi...?) pomysł... Z rozżewniniem wspominam urok niegdysiejszych c-p, produkcji które powstawały specjalnie na nie oraz na nich... Stały element to RealTime Text... A miło by było, aby nie uległ on zapomnieniu, więc - co proponuję... (wiem, wiem, "Sikor, p... Cię!!! ;) ):
Pamiętacie Źrebaka - czyli produkcję zawierającą tylko RlTtxt z któregoś bodajże QuaSTa? A może by reaktywować taką ideę, zrobić jakiś ładny ekranik tytułowy (graficy...? Są tutaj jacyś...?), dodać muzyczkę (muzycy...?) oraz złożyć to w jedną całość (ktoś tutaj wogóle koduje...?)? Miło by było poczytać to sobie na trzeźwo, w jakiś czas po party...
Tak sobie tylko przez chwilkę pomarzyłem...
P.S.
Jeżeli by się udało - to na Real Time text proponuję wykorzystać małą atarkę i jakiś rozsądny edytor txt (First XLent...? Panther..?).
Outline 2025 - invitro na Atari ST Paradox i Havoc/Lineout wydali invitro na Outline 2025 dla Atari STf z 1 MB RAM.
Nowe postacie w Street Fighter 2 Vega dodaje kolejne postacie do portu SF2 na Atari 8-bit. Zobacz nowy film z rozgrywką.
ATasm v1.30 ATasm v1.30 to assembler dla procesora 6502 działający z poziomu wiersza poleceń, zgodny z oryginalnym Mac/65 od OSS.
ugBASIC v1.17.2 Wszechstronny język programowania BASIC oraz cross-kompilator pozwalający na tworzenie programów na różne platformy 8-bitowe
Zapraszamy do artykułów na atari.area! Szukasz różnorodnych materiałów na temat Atari? Koniecznie odwiedź dział artykułów.