Tebe,
would it be hard to compile a MADS version to support C64?
it would be easier for me to port stuff over...
or can I use a macro to make the correct headers?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FujiNet Battleship od Erica Carra Nowa gra Battleship na Atari 8-bit, obsługa do 4 graczy, dostępna przez FujiNet Game Lobby.
Nowy firmware 1.3 dla karty 80-column Brian Reifsnyder wydał aktualizację firmware 1.3 dla karty 80 kolumn do rozszerzenia 1090XL z ulepszeniami w prędkości.
TileT 0.42 Przeglądarkowy edytor map dla Atari 8-bit (ANTIC 5) doczekał się aktualizacji z ważnymi poprawkami i funkcjami.
Gemini 3 Pro stworzyło grę na Atari Nosty stworzył kompletną grę na Atari z pomocą AI Gemini 3 Pro. Efekt zaskakuje!
Replika Atari 800XL ładuje grę z taśmy Revive Machines pokazało ładowanie gry Tactic z magnetofonu na nadchodzącej replice Atari 800XL!
atari.area forum » Software, Gry - 8bit » MADS for C64 assembling
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Tebe,
would it be hard to compile a MADS version to support C64?
it would be easier for me to port stuff over...
or can I use a macro to make the correct headers?
opt h-
ORG [a(start,end-1)],$0800great! Thanks Tebe... ;) "multiplatform" development... ;)
opt h-
dta a($801)
org $801
opt f+
dta a($80b,$f),$9e,c'2059',0,$a0,0
; start code herethanks, Fox.
another question... is there an easy way to convert MADS atascii (dta c"blabla") to c64 ascii?
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Software, Gry - 8bit » MADS for C64 assembling
Wygenerowano w 0.013 sekund, wykonano 53 zapytań