Tebe,
would it be hard to compile a MADS version to support C64?
it would be easier for me to port stuff over...
or can I use a macro to make the correct headers?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FiSh 0.70 Bocianu wydał FiSh 0.70, shell ułatwiający przeszukiwanie zasobów serwerów TNFS.
Street Fighter II już na Atari 8-bit! Vega i jego zespół wydali finalną wersję kultowej bijatyki. Wymaga 4MB cartridge i 64KB RAM.
Elite Demo 6 na Atari 8-bit! Trwają prace nad konwersją kultowej gry Elite. Szóste demo wprowadza liczne poprawki błędów.
vbcc v5 dla 6502 Kompilator C vbcc doczekał się piątej wersji dystrybucji dla 6502. Zapewnia dużo szybszą arytmetykę FPU i nowe narzędzia.
HDDRIVER 12.75 Sterownik HDDRIVER, kluczowe narzędzie dla pamięci masowej Atari 16/32-bit, otrzymał aktualizację 12.75, która naprawia błąd w HDDRUTIL.
atari.area forum » Software, Gry - 8bit » MADS for C64 assembling
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Tebe,
would it be hard to compile a MADS version to support C64?
it would be easier for me to port stuff over...
or can I use a macro to make the correct headers?
opt h-
ORG [a(start,end-1)],$0800great! Thanks Tebe... ;) "multiplatform" development... ;)
opt h-
dta a($801)
org $801
opt f+
dta a($80b,$f),$9e,c'2059',0,$a0,0
; start code herethanks, Fox.
another question... is there an easy way to convert MADS atascii (dta c"blabla") to c64 ascii?
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Software, Gry - 8bit » MADS for C64 assembling
Wygenerowano w 0.015 sekund, wykonano 57 zapytań