Tebe,
would it be hard to compile a MADS version to support C64?
it would be easier for me to port stuff over...
or can I use a macro to make the correct headers?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
HDDRIVER 12.73 Najnowsza wersja sterownika dysków HDDRIVER 12.73 z ulepszeniami i poprawkami.
ABBUC SWC 2025: wszystkie linki do gier Zebraliśmy wszystkie dostępne linki do gier z konkursu ABBUC Software Contest 2025! Zagraj i oceń.
RastaConverter Beta 20 RastaConverter, popularny konwerter grafiki dla Atari, otrzymał aktualizację Beta 20 z nowymi opcjami linii komend i poprawkami.
Test7800 0.7.2 Nowa wersja eksperymentalnego emulatora Atari 7800, Test7800, wprowadza poprawki w emulacji procesora 6502.
Rogul dla Atari STE, kolejne wieści Twórcy gry Rogul na Atari ST/STE udostępnili pierwszy film prezentujący działający gameplay na nowej platformie!
atari.area forum » Software, Gry - 8bit » MADS for C64 assembling
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Tebe,
would it be hard to compile a MADS version to support C64?
it would be easier for me to port stuff over...
or can I use a macro to make the correct headers?
    opt h-
    ORG [a(start,end-1)],$0800great! Thanks Tebe... ;) "multiplatform" development... ;)
    opt    h-
    dta    a($801)
    org    $801
    opt    f+
    dta    a($80b,$f),$9e,c'2059',0,$a0,0
; start code herethanks, Fox.
another question... is there an easy way to convert MADS atascii (dta c"blabla") to c64 ascii?
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Software, Gry - 8bit » MADS for C64 assembling
Wygenerowano w 0.021 sekund, wykonano 42 zapytań