Tam 3 lata. Xuel poszedł na 1-majowy marsz, tam mu się przypomniało, przyszedł do domu usiadł i napisał.
niewiedza buduje, wiedza rujnuje
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Jak napisać grę na Atari - cz. 8 Premiera ósmej części popularnej serii poradników Larka o tworzeniu gier na Atari już 28 lipca!
TONY - Ark of the Covenant Kontynuacja przygód Tony'ego na Atari 8-bit, bez przemocy, z naciskiem na spryt i eksplorację.
ABBUC Software Contest 2025: Zgłoszenia Sprawdź aktualną listę programów zgłoszonych do konkursu ABBUC Software Contest 2025. Termin mija 31 lipca!
Gopher2600 0.50.0 Nowa wersja emulatora Atari 2600 z usprawnieniami i nowymi funkcjami debuggera.
Steem SSE 4.2.0 już dostępny Nowa wersja emulatora Steem SSE z istotnymi usprawnieniami i nowościami
atari.area forum » Software, Gry - 8bit » Udało się - generacja PWM na POKEYU !
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Tam 3 lata. Xuel poszedł na 1-majowy marsz, tam mu się przypomniało, przyszedł do domu usiadł i napisał.
Gratki, widzę ostatnio się dzieje w dziedzinie audio na 8'mio bitowcach.
Sample brzmią bardzo fajnie, jak to PWM jest trochę szumu ale to nic, na C64 przy PWM 8'mio(technika z lat 90) bitowym zamiast szumu jest okropny wysoki pisk. Dopiero najnowsze techniki nie używające PWMa ten mankament eliminują.
Czekam na więcej, na ostatnim SV rozmawiałem bodajże z Mikerem o wciąż niewykorzystanym potencjale POKEY'a który ktoś wreszcie znajdzie i wykorzysta.
konwerter online
http://atariage.com/forums/topic/279232-fujiconvert-01/
Wow! Pozostaje napisać odtwarzacz MP3.
konwerter online
Bardzo fajnie to brzmi, zwłaszcza kodowanie PWM (PCM to tak sobie, mocno szumi jak dla mnie). Ale... skąd można zassać odtwarzacz Flashjazzcata? Bo przy odtwarzaniu z pamięci to wiele się nie udaje odegrać - nawet przy 1MB RAM (niestety, player nie rozpoznaje 4MB Axlon na Amtonii, musi być ustawiony 1MB).
Trzeba namówić Draco do implementacji do D2D i mamy na dzień dobry 16MB od biedy ;)
Tak sobie myślę, że można by spróbować, bazując na technice PWM i 65C816, w sumie niezbyt skomplikowanymi środkami, odtwarzać 16-bitowe sample. To już 100% HiFi. Oczywiście nie przy użyciu POKEY, tylko jakiegoś dodatkowego rozszerzenia. Razem z Rapidusem dałoby się w ten sposób bez dużego wysiłku sterować 2 kanałami stereo.
tebe napisał/a:konwerter online
Bardzo fajnie to brzmi, zwłaszcza kodowanie PWM (PCM to tak sobie, mocno szumi jak dla mnie). Ale... skąd można zassać odtwarzacz Flashjazzcata? Bo przy odtwarzaniu z pamięci to wiele się nie udaje odegrać - nawet przy 1MB RAM (niestety, player nie rozpoznaje 4MB Axlon na Amtonii, musi być ustawiony 1MB).
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Software, Gry - 8bit » Udało się - generacja PWM na POKEYU !
Wygenerowano w 0.017 sekund, wykonano 61 zapytań