Tam 3 lata. Xuel poszedł na 1-majowy marsz, tam mu się przypomniało, przyszedł do domu usiadł i napisał.
niewiedza buduje, wiedza rujnuje
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FiSh 0.70 Bocianu wydał FiSh 0.70, shell ułatwiający przeszukiwanie zasobów serwerów TNFS.
Street Fighter II już na Atari 8-bit! Vega i jego zespół wydali finalną wersję kultowej bijatyki. Wymaga 4MB cartridge i 64KB RAM.
Elite Demo 6 na Atari 8-bit! Trwają prace nad konwersją kultowej gry Elite. Szóste demo wprowadza liczne poprawki błędów.
vbcc v5 dla 6502 Kompilator C vbcc doczekał się piątej wersji dystrybucji dla 6502. Zapewnia dużo szybszą arytmetykę FPU i nowe narzędzia.
HDDRIVER 12.75 Sterownik HDDRIVER, kluczowe narzędzie dla pamięci masowej Atari 16/32-bit, otrzymał aktualizację 12.75, która naprawia błąd w HDDRUTIL.
atari.area forum » Software, Gry - 8bit » Udało się - generacja PWM na POKEYU !
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Tam 3 lata. Xuel poszedł na 1-majowy marsz, tam mu się przypomniało, przyszedł do domu usiadł i napisał.
Gratki, widzę ostatnio się dzieje w dziedzinie audio na 8'mio bitowcach.
Sample brzmią bardzo fajnie, jak to PWM jest trochę szumu ale to nic, na C64 przy PWM 8'mio(technika z lat 90) bitowym zamiast szumu jest okropny wysoki pisk. Dopiero najnowsze techniki nie używające PWMa ten mankament eliminują.
Czekam na więcej, na ostatnim SV rozmawiałem bodajże z Mikerem o wciąż niewykorzystanym potencjale POKEY'a który ktoś wreszcie znajdzie i wykorzysta.
konwerter online
http://atariage.com/forums/topic/279232-fujiconvert-01/
Wow! Pozostaje napisać odtwarzacz MP3.
konwerter online
Bardzo fajnie to brzmi, zwłaszcza kodowanie PWM (PCM to tak sobie, mocno szumi jak dla mnie). Ale... skąd można zassać odtwarzacz Flashjazzcata? Bo przy odtwarzaniu z pamięci to wiele się nie udaje odegrać - nawet przy 1MB RAM (niestety, player nie rozpoznaje 4MB Axlon na Amtonii, musi być ustawiony 1MB).
Trzeba namówić Draco do implementacji do D2D i mamy na dzień dobry 16MB od biedy ;)
Tak sobie myślę, że można by spróbować, bazując na technice PWM i 65C816, w sumie niezbyt skomplikowanymi środkami, odtwarzać 16-bitowe sample. To już 100% HiFi. Oczywiście nie przy użyciu POKEY, tylko jakiegoś dodatkowego rozszerzenia. Razem z Rapidusem dałoby się w ten sposób bez dużego wysiłku sterować 2 kanałami stereo.
tebe napisał/a:konwerter online
Bardzo fajnie to brzmi, zwłaszcza kodowanie PWM (PCM to tak sobie, mocno szumi jak dla mnie). Ale... skąd można zassać odtwarzacz Flashjazzcata? Bo przy odtwarzaniu z pamięci to wiele się nie udaje odegrać - nawet przy 1MB RAM (niestety, player nie rozpoznaje 4MB Axlon na Amtonii, musi być ustawiony 1MB).
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Software, Gry - 8bit » Udało się - generacja PWM na POKEYU !
Wygenerowano w 0.018 sekund, wykonano 56 zapytań