No tak, i można wydać na takim karcie sobie później taką grę. Bawię się jeszcze projektem płytki, bo chcę płytkę zaprojektować w pewnym zakresie uniwersalną, tzn. żeby na tej samej płytce można było zrobić np. cart o mniejszej pojemności niż 8Mbit (4Mbit, 2Mbit lub 1Mbit), co obniży koszty w przypadku produkcji carta pod konkretną grę wymagającą mniej pamięci. Druga rzecz, to sprzętowa blokada lub zezwolenie na zapis - czyli możliwość produkcji kartridża read-only lub z pełnymi możliwościami z zapisem. Może też być tak, że kartridż może mieć dwie kości i np. jedna będzie read-only, a druga z możliwością zapisu. Przykładowo jak ktoś wyda grę to można zabezpieczyć, żeby sama gra nie mogła się skasować, czy nadpisać przypadkiem czy też celowo, natomiast jednocześnie może być możliwość na drugiej kości pamięci robić np. savegame itp.
Doom8088 dla Atari ST Nowy port Dooma na Atari ST bazuje na wersji dla 8088 i wspiera tylko pierwszy epizod
Altirra 4.40 test 13 z Floppy Board Nowa wersja testowa Altirry dodaje wsparcie dla Black Box Floppy Board
Piszemy grę - część 3. już 17 czerwca Trzeci odcinek kursu tworzenia gier na Atari 8-bit będzie o rysowaniu postaci.
Wee Ninja - również na Atari 8-bit! Gra Wee Ninja dostępna także dla Atari 8-bit z 48K RAM - najlepiej z Joy 2B+
Invitka na SV2025SE na Atari XL/XE Nowa invitka na letnią edycję Silly Venture 2025 dla Atari XL/XE już dostępna