No tak, i można wydać na takim karcie sobie później taką grę. Bawię się jeszcze projektem płytki, bo chcę płytkę zaprojektować w pewnym zakresie uniwersalną, tzn. żeby na tej samej płytce można było zrobić np. cart o mniejszej pojemności niż 8Mbit (4Mbit, 2Mbit lub 1Mbit), co obniży koszty w przypadku produkcji carta pod konkretną grę wymagającą mniej pamięci. Druga rzecz, to sprzętowa blokada lub zezwolenie na zapis - czyli możliwość produkcji kartridża read-only lub z pełnymi możliwościami z zapisem. Może też być tak, że kartridż może mieć dwie kości i np. jedna będzie read-only, a druga z możliwością zapisu. Przykładowo jak ktoś wyda grę to można zabezpieczyć, żeby sama gra nie mogła się skasować, czy nadpisać przypadkiem czy też celowo, natomiast jednocześnie może być możliwość na drugiej kości pamięci robić np. savegame itp.
Outline 2025 - invitro na Atari ST Paradox i Havoc/Lineout wydali invitro na Outline 2025 dla Atari STf z 1 MB RAM.
Nowe postacie w Street Fighter 2 Vega dodaje kolejne postacie do portu SF2 na Atari 8-bit. Zobacz nowy film z rozgrywką.
ATasm v1.30 ATasm v1.30 to assembler dla procesora 6502 działający z poziomu wiersza poleceń, zgodny z oryginalnym Mac/65 od OSS.
ugBASIC v1.17.2 Wszechstronny język programowania BASIC oraz cross-kompilator pozwalający na tworzenie programów na różne platformy 8-bitowe
Zapraszamy do artykułów na atari.area! Szukasz różnorodnych materiałów na temat Atari? Koniecznie odwiedź dział artykułów.