No tak, i można wydać na takim karcie sobie później taką grę. Bawię się jeszcze projektem płytki, bo chcę płytkę zaprojektować w pewnym zakresie uniwersalną, tzn. żeby na tej samej płytce można było zrobić np. cart o mniejszej pojemności niż 8Mbit (4Mbit, 2Mbit lub 1Mbit), co obniży koszty w przypadku produkcji carta pod konkretną grę wymagającą mniej pamięci. Druga rzecz, to sprzętowa blokada lub zezwolenie na zapis - czyli możliwość produkcji kartridża read-only lub z pełnymi możliwościami z zapisem. Może też być tak, że kartridż może mieć dwie kości i np. jedna będzie read-only, a druga z możliwością zapisu. Przykładowo jak ktoś wyda grę to można zabezpieczyć, żeby sama gra nie mogła się skasować, czy nadpisać przypadkiem czy też celowo, natomiast jednocześnie może być możliwość na drugiej kości pamięci robić np. savegame itp.
FiSh 0.70 Bocianu wydał FiSh 0.70, shell ułatwiający przeszukiwanie zasobów serwerów TNFS.
Street Fighter II już na Atari 8-bit! Vega i jego zespół wydali finalną wersję kultowej bijatyki. Wymaga 4MB cartridge i 64KB RAM.
Elite Demo 6 na Atari 8-bit! Trwają prace nad konwersją kultowej gry Elite. Szóste demo wprowadza liczne poprawki błędów.
vbcc v5 dla 6502 Kompilator C vbcc doczekał się piątej wersji dystrybucji dla 6502. Zapewnia dużo szybszą arytmetykę FPU i nowe narzędzia.
HDDRIVER 12.75 Sterownik HDDRIVER, kluczowe narzędzie dla pamięci masowej Atari 16/32-bit, otrzymał aktualizację 12.75, która naprawia błąd w HDDRUTIL.