Kolego, tak jak piszą przedmówcy, wydaje się, że to jest uszkodzenie pamięci (regularny błąd co 16 w obrazie), a zachowania wskazują, że to będzie któraś kostka z drugiej połowy tej pamięci, bo niektóre rzeczy działają, więc pewnie wywala się dopiero na rzeczach, które używają pamięć powyżej 512kB. Prawdopodobnie gry korzystające z 512 działają poprawnie, możesz poszukać i sprawdzić takie gry co będzie jakimś tam potwierdzeniem tego faktu.
Polecam Ci też sprawdzenie pamięci programem yaart. Załączam.
FiSh 0.70 Bocianu wydał FiSh 0.70, shell ułatwiający przeszukiwanie zasobów serwerów TNFS.
Street Fighter II już na Atari 8-bit! Vega i jego zespół wydali finalną wersję kultowej bijatyki. Wymaga 4MB cartridge i 64KB RAM.
Elite Demo 6 na Atari 8-bit! Trwają prace nad konwersją kultowej gry Elite. Szóste demo wprowadza liczne poprawki błędów.
vbcc v5 dla 6502 Kompilator C vbcc doczekał się piątej wersji dystrybucji dla 6502. Zapewnia dużo szybszą arytmetykę FPU i nowe narzędzia.
HDDRIVER 12.75 Sterownik HDDRIVER, kluczowe narzędzie dla pamięci masowej Atari 16/32-bit, otrzymał aktualizację 12.75, która naprawia błąd w HDDRUTIL.