Nie wyobrażam sobie odtwarzania płyt 6-warstwowych. Nawet 4-warstwowa to jest mega robota. Chyba że da się jakimś rentgenem to zrobić, ale jakoś tego nie widzę, bo przecież wszystkie warstwy są z tego samego materiału. W każdym razie dzwonienie wszystkich połączeń, każdy z każdym, to jest robota na kupę czasu, a przy tym łatwo o pomyłki. Dodatkowo po przedzwonieniu i tak trzeba płytę projektować praktycznie od zera jeśli chodzi o wewnętrzne warstwy, których przecież nie widzimy. Zwykłą dwuwarstwową płytę, to jeszcze można odtworzyć, a i to jest sporo roboty, ale przynajmniej możliwej do oszacowania i z pewnym efektem końcowym.
Bagman Comes Back na Atari 8-bit Bernd Spautz pracuje nad portem gry z C64. Zobacz postępy w pracach nad tą klasyczną grą zręcznościową.
G2F - A Graphician's Guide Poznaj sekrety tworzenia niesamowitych grafik na Atari 8-bit dzięki nowemu poradnikowi Graph2Font.
ASAP ma 20 lat - wydanie 7.0.0 20 grudnia 2005 został utworzony pierwszy commit w repozytorium CVS projektu ASAP (Another Slight Atari Player).
FiSh 0.70 Bocianu wydał FiSh 0.70, shell ułatwiający przeszukiwanie zasobów serwerów TNFS.
Street Fighter II już na Atari 8-bit! Vega i jego zespół wydali finalną wersję kultowej bijatyki. Wymaga 4MB cartridge i 64KB RAM.