No cóż, jak napisał X-Ray: nowy dzień, nowy... ;) Tym razem, drodzy ludziki, Waszym zadaniem jest stworzenie jednoekranowej animacji, ale po kolei (ewentualnie po PKP):
1. Animacja ma być plikiem wynikowym, który można uruchomić na gołym Atari 65XE w wersji PAL (NTSC, Secam też mile widziane ;) );
2. Animacja ma zawierać ruch postaci z conajmniej 5-ciu atarowskich klasycznych dla Was gierek (na jednym ekranie ;) );
3. Animacja może być wzbogacona o dźwięk, ale nie jest ro wymóg konieczny;
4. Muszą być conajmniej 2 prace na kompo, ale mogą to być prace tego samego autora, aby się różniły między sobą;
5. Mile widziany jakiś ład i skład w animacji ;);
6. Nagroda jest tylko jedna - czteropak piwa do odbioru osobistego lub przez wskazaną przez autora osobę na QuaST party 2006, sztabie Warszawskim lu na innym party, na którym będę ja i autor/osoba upoważniona przez autora do odbioru nagrody;
7. Prace nadsyłamy jak zwykle: sikor_soft@poczta.fm
8. Termin nadsyłania prac upływa dnia 18.11.2005 roku (piątek), o godzinie 20:00. Po tym terminie prace zostaną wystawione, a zwycięzcę wybieramy na drodze ankiety;
9. Od poniższego regulaminu nie ma i nie będzie odwołań, dlatego, ponieważ, iż i już!
ASAP ma 20 lat - wydanie 7.0.0 20 grudnia 2005 został utworzony pierwszy commit w repozytorium CVS projektu ASAP (Another Slight Atari Player).
FiSh 0.70 Bocianu wydał FiSh 0.70, shell ułatwiający przeszukiwanie zasobów serwerów TNFS.
Street Fighter II już na Atari 8-bit! Vega i jego zespół wydali finalną wersję kultowej bijatyki. Wymaga 4MB cartridge i 64KB RAM.
Elite Demo 6 na Atari 8-bit! Trwają prace nad konwersją kultowej gry Elite. Szóste demo wprowadza liczne poprawki błędów.
vbcc v5 dla 6502 Kompilator C vbcc doczekał się piątej wersji dystrybucji dla 6502. Zapewnia dużo szybszą arytmetykę FPU i nowe narzędzia.