Wczoraj wnikliwiej wczytałem się w artykuł Krógera o wypełniankach z któregoś Seriousa, i poruszyło mnie. Kolega pisze tam o półprekalkach typu stablicowanie współrzędnych bryły po rotacji. Zaznacza jeszcze, że jest to dopuszczalne i sam tego używa, co mnie ucieszyło. :) Zaraz też przyszło mi do głowy, że w takiej tablicy możnaby umieścić również kolory wierzchołków dla gouarda, czy współrzędne tekstury dla environmental mappingu - zamiast wyliczać z dot productów i innych intensywnych działań. Nie znam dokładnie obyczajów koderów 8-bit, dlatego pytam: czy dopuszczalny prekalk to poprostu taki, który nie jest animką, czy też granica jest ściślejsza?
Test7800 0.7.0 Najnowsza wersja emulatora Test7800 wprowadza obsługę kontrolerów i ułatwia wczytywanie plików ROM.
Fujisan v1.0.5 Nowa wersja nowoczesnego frontendu dla emulatora Atari800.
Grawitacja GameJam: 8. edycja Ósma edycja 8-bit GameJam Grawitacja zbliża się! Przygotujcie się na 36 godzin kodowania w Krakowie!
Altirra 4.40 test22 Nowa, testowa wersja najlepszego emulatora 8-bitowego Atari, Altirra, przynosi drobną poprawkę.
GearLynx 0.0.7 z zapisami stanów Nowa wersja emulatora Atari Lynx, GearLynx 0.0.7, wprowadza obsługę skompresowanych ROM-ów i zapis stanów gry.