Wczoraj wnikliwiej wczytałem się w artykuł Krógera o wypełniankach z któregoś Seriousa, i poruszyło mnie. Kolega pisze tam o półprekalkach typu stablicowanie współrzędnych bryły po rotacji. Zaznacza jeszcze, że jest to dopuszczalne i sam tego używa, co mnie ucieszyło. :) Zaraz też przyszło mi do głowy, że w takiej tablicy możnaby umieścić również kolory wierzchołków dla gouarda, czy współrzędne tekstury dla environmental mappingu - zamiast wyliczać z dot productów i innych intensywnych działań. Nie znam dokładnie obyczajów koderów 8-bit, dlatego pytam: czy dopuszczalny prekalk to poprostu taki, który nie jest animką, czy też granica jest ściślejsza?
FiSh 0.70 Bocianu wydał FiSh 0.70, shell ułatwiający przeszukiwanie zasobów serwerów TNFS.
Street Fighter II już na Atari 8-bit! Vega i jego zespół wydali finalną wersję kultowej bijatyki. Wymaga 4MB cartridge i 64KB RAM.
Elite Demo 6 na Atari 8-bit! Trwają prace nad konwersją kultowej gry Elite. Szóste demo wprowadza liczne poprawki błędów.
vbcc v5 dla 6502 Kompilator C vbcc doczekał się piątej wersji dystrybucji dla 6502. Zapewnia dużo szybszą arytmetykę FPU i nowe narzędzia.
HDDRIVER 12.75 Sterownik HDDRIVER, kluczowe narzędzie dla pamięci masowej Atari 16/32-bit, otrzymał aktualizację 12.75, która naprawia błąd w HDDRUTIL.