Wczoraj wnikliwiej wczytałem się w artykuł Krógera o wypełniankach z któregoś Seriousa, i poruszyło mnie. Kolega pisze tam o półprekalkach typu stablicowanie współrzędnych bryły po rotacji. Zaznacza jeszcze, że jest to dopuszczalne i sam tego używa, co mnie ucieszyło. :) Zaraz też przyszło mi do głowy, że w takiej tablicy możnaby umieścić również kolory wierzchołków dla gouarda, czy współrzędne tekstury dla environmental mappingu - zamiast wyliczać z dot productów i innych intensywnych działań. Nie znam dokładnie obyczajów koderów 8-bit, dlatego pytam: czy dopuszczalny prekalk to poprostu taki, który nie jest animką, czy też granica jest ściślejsza?
Outline 2025 - invitro na Atari ST Paradox i Havoc/Lineout wydali invitro na Outline 2025 dla Atari STf z 1 MB RAM.
Nowe postacie w Street Fighter 2 Vega dodaje kolejne postacie do portu SF2 na Atari 8-bit. Zobacz nowy film z rozgrywką.
ATasm v1.30 ATasm v1.30 to assembler dla procesora 6502 działający z poziomu wiersza poleceń, zgodny z oryginalnym Mac/65 od OSS.
ugBASIC v1.17.2 Wszechstronny język programowania BASIC oraz cross-kompilator pozwalający na tworzenie programów na różne platformy 8-bitowe
Zapraszamy do artykułów na atari.area! Szukasz różnorodnych materiałów na temat Atari? Koniecznie odwiedź dział artykułów.