Wczoraj wnikliwiej wczytałem się w artykuł Krógera o wypełniankach z któregoś Seriousa, i poruszyło mnie. Kolega pisze tam o półprekalkach typu stablicowanie współrzędnych bryły po rotacji. Zaznacza jeszcze, że jest to dopuszczalne i sam tego używa, co mnie ucieszyło. :) Zaraz też przyszło mi do głowy, że w takiej tablicy możnaby umieścić również kolory wierzchołków dla gouarda, czy współrzędne tekstury dla environmental mappingu - zamiast wyliczać z dot productów i innych intensywnych działań. Nie znam dokładnie obyczajów koderów 8-bit, dlatego pytam: czy dopuszczalny prekalk to poprostu taki, który nie jest animką, czy też granica jest ściślejsza?
Nowa beta RastaConvertera Ilmenit udostępnia czternastą betę swojego konwertera grafiki na komputery Atari.
Test7800 0.3.0 Nowa wersja emulatora Atari 7800 przynosi szereg poprawek i ulepszeń.
Defender 1.02 Nowa wersja gry Defender na Atari ST/STE/Falcon030, oparta na oryginalnych kodach z automatu arcade.
Nowe firmware dla A8PicoSIO Nowa wersja oprogramowania dla A8PicoSIO wprowadza obsługę obrazów dysków ATR o sektorach 512-bajtowych.
Mad Pascal 1.7.4 Nowa wersja kompilatora MadPascal przynosi poprawki i optymalizacje