tu praktycznie można zejść z memlo na około $1000
Kolega Sandor ma memlo w... no w tym niedopowiedzeniu i jedzie od strony zerowej aż po D8xx :) Ale i na to czasem są sposoby tylko znajdę chwilę czasu na kombinacje.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Bubble Bobble dla Atari 8-bit Wersja ta bazuje na edycji BBC Micro, jednak została napisana niemal od podstaw, by maksymalnie wykorzystać możliwości Atari.
Silly Venture 2024WE - wyniki Ponad sto prac wzięło udział w compo SV2024WE
Trwa Silly Venture 2024 w Gdańsku! Party się rozpoczęło, zajrzyj po link do streamów.
Flop 68 Po dwuletniej przerwie wraca Flop!
TURGEN 9.3.0 Kolejna wersja multiplatformowego narzędzia do zarządzania obrazami taśm.
atari.area forum » Zloty » Silly Venture 2k17 - uniting the Atari community since 2k!
Strony Poprzednia 1 … 9 10 11 12 13 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
tu praktycznie można zejść z memlo na około $1000
Kolega Sandor ma memlo w... no w tym niedopowiedzeniu i jedzie od strony zerowej aż po D8xx :) Ale i na to czasem są sposoby tylko znajdę chwilę czasu na kombinacje.
Stuff kiedy? Bo to już środa się prawie zrobiła z tego wszystkiego..
Czy tylko mi finalne Prozac Dream nie uruchamia się na 65816 (Antonia)?
Pytanie: czy wy też lubicie pączki z lukrem? Odpowiedź: tam za rogiem dobrą pizzę mają.
Coś w tym stylu :)
Mam nadzieję, że już nic nie przeoczyłem. Dodałem do wyników pojedynczą pracę w kategorii 4kb intro na Falcon'a. Tym samym ostateczna liczba prac na compo wyniosła 116.
A kiedy będą i gdzie downloady?
Co do party - żałuję że nie byłem, ale to już niczego nie zmieni, entry można obejrzeć (nawet trzeba bo nie udało mi się zobaczyć podczas streama wszystkiego), na streama trochę patrzyłem zanim nie zaczął się sypać, szkoda mi tego kalendarza ale trudno jakoś to przeżyję. Po opiniach widać że party znowu się udało i było zajebiste. Myślę, że następnym razem zrobię już wszystko by się pojwić:)
demozoo i pouet. będę wrzucał jeszcze dzisiaj, tylko muszę mieć 100% pewność, że autor wyraża zgodę na puszczenie pracy.
na Antonii wersji z 6502
to jakiś przypadek i oficjalnie taka wersja nie istnieje, producent nie przewidział nawet flashera na 6502.
"Prace wystawione na konkursach będą opublikowane na stronie sillyventure.eu w formie zaprezentowanej podczas konkursów najpóźniej w dniu następnym po ogłoszeniu wyników. Autorzy mogą oczywiście upublicznić później wersję "final"swoich prac, jeżeli zajdzie taka potrzeba.
Wszystkie prace posiadają status freeware. Uczestnicy wyrażają również zgodę na publikację ich prac w ramach zbiorczych "Silly Venture Packów" na stosowne platformy sprzętowe."
Czyli zgłaszając pracę wyrażono zgodę na ich publikację.
@hrw: byłem zbyt zmęczony by dzień po pytać autorów, więc wydłużony deadline to moja wina. niektórzy autorzy prac (zwłaszcza Ci "last minute", a właściwie "last second" zwrócili się z prośbą, aby poczekać z publikacją. zrozumiałem że to warunek wystawienia przez nich pracy i ja to szanuję). I (to nie uwaga do Ciebie, ale potencjalnych "adwersarzy") - biorę to na klatę i nie zamierzam się z tego tłumaczyć w kolejnych 100 postach tego wątku.
Natomiast co do tego cytatu "Wszystkie prace posiadają status freeware. Uczestnicy wyrażają również zgodę na publikację ich prac w ramach zbiorczych "Silly Venture Packów" na stosowne platformy sprzętowe" to dotyczy to zupełnie czegoś innego :)
widzę, że na Silly nie ma zasad i wszystkie reguły można dowolnie naginać. A może chciałbym zobaczyć pracę w postaci takiej w jakiej była wystawiona na kompo? Później dochodzi do sytuacji, że w demie po zlocie pojawiają się nowe efekty :D
HRW nie pisze o deadline, a warunki może stawiać organizator a nie osoba wystawiająca.
sa zasady a reguly byly zlamane tylko w przypadku 3 prac... na 116 wystawionych, patrzac pod tym katem to bylo bardzo dobrze zwlaszcza w porownaniu z innymi party majacymi ambicje byc "ataroskimi" a na ktorych regulaminowo nie mozna wystawiac prac dzialajacych na atari - to zeklbym nawet rewelacyjnie :-)
nie 3, tylko 2. Na tych "ambitnie atarowskich" zlotach (na których głównie nie bywasz) powstało np. najlepsze jak do tej pory demo z uszanowaniem reguł kompo z którymi zazwyczaj tak bardzo Ci nie po drodze.
sa zasady a reguly byly zlamane tylko w przypadku 3 prac...
przyjęcie każdej pracy po deadline to przegięcie, które tym razem spowodowało tylko dwie godziny opóźnienia. Więc nie wiem czy masz pojęcie o czym mówisz, bo tak na to patrząc - a mam prawo - takich prac uwierz mi, było znacznie więcej.
cytat: "Prace dostarczamy do organizatora najpóźniej na tydzień przed rozpoczęciem party. W ten sposób organizatorzy będą mogli się upewnić, że produkcje zostaną bez problemów zaprezentowane. Autorzy prac zgłoszonych później ryzykują problemy z prezentacją podczas konkursów."
jaki deadline? :-) mozesz sobie przyniesc prace 5 minut przed pokazem, ale ryzykujesz :-) co prawda niewiele bo prace sa prezentowane na atari ... nie tak jak na innych party :D
Montezuma napisał/a:Fake news
https://youtu.be/wnbHnVUjzg8A zestaw RespeQt i maluch z U1MB?
Moje Atari z U1MB niestety umarło, więc nie mogę chwilowo tego przetestować.
Nie widzę jednak przeszkód, czemu nie miałoby to działać (przynajmniej dla ustawienia SIO2BT bez HI-SPEED).
Montezuma napisał/a:Fake news
https://youtu.be/wnbHnVUjzg8.. masakra. Półtorej_minuty ładowania. W US to nie pójdzie??
Zgoda, ładuje się powoli, ale za to nie musisz włączać pieca i przekładać karty pamięci w tą i z powrotem.
US nie testowałem, bo jak wyżej napisałem, moje Atari z U1MB wymaga reanimacji.
Opóźnienia spowodowane przez BT wprowadzają wprawdzie niezgodność z timing-iem SIO (stąd potrzeba patchowania orginalnych procedur), ale nie wpływa to znacząco na wydłużenie czasu ładowania (to są milisekundy na sektor).
Orginalna stacja dyskietek ładuje jeszcze wolniej, bo potrzebuje czas na fizyczny odczyt sektora z dyskietki.
Pin marudzi raczej ogólnie, że 19200 to za wolno.
widzę, że na Silly nie ma zasad i wszystkie reguły można dowolnie naginać. A może chciałbym zobaczyć pracę w postaci takiej w jakiej była wystawiona na kompo? Później dochodzi do sytuacji, że w demie po zlocie pojawiają się nowe efekty :D
HRW nie pisze o deadline, a warunki może stawiać organizator a nie osoba wystawiająca.
Achaaa, to teraz widzisz Pin jak to jest kiedy długo czeka się na stuff z party, który gdzieś się u kogoś "kisi" na (twar)dysku... Nie było tak przypadkiem kiedyś u Ciebie? :P
Czekam szczególnie na prace z "łajlda", w tym legendarne ATARIKI :)
Krótka relacja z SV2k17 w radio...
http://www.sillyventure.eu/images/relacjaeska.mp3
Achaaa, to teraz widzisz Pin jak to jest kiedy długo czeka się na stuff z party, który gdzieś się u kogoś "kisi" na (twar)dysku... Nie było tak przypadkiem kiedyś u Ciebie?
Stuff miałem ZAWSZE wprost po kompotach - opracowany tak że bez niczego można to było publikować. Zresztą zwykle "kilku zaufanych" otrzymywało paczki momentalnie po kompo :) Ja nie wstrzymywałem nigdy niczego.
Strony Poprzednia 1 … 9 10 11 12 13 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Zloty » Silly Venture 2k17 - uniting the Atari community since 2k!
Wygenerowano w 0.045 sekund, wykonano 61 zapytań