Witam,
Zgodnie z zapowiedzią, źródła mojego dema są już dostępne do ściągnięcia z mojej strony www. Uwaga, podstrona dotycząca dema została (czemu nie należy się dziwić) przeniesiona do działu "Dawne prace".
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Silly Venture 2025 WE - stuff Wszystkie prace z ostatniego Silly Venture 2025 Winter Edition są już gotowe do pobrania w dwóch paczkach.
Mad Pascal 1.7.5 Mad Pascal, 32-bitowy kompilator Turbo Pascala dla Atari, otrzymał aktualizację do wersji 1.7.5.
Altirra 4.40 test 26 Nowa wersja testowa popularnego emulatora Altirra z licznymi poprawkami, zwłaszcza dla emulacji urządzeń sieciowych i modemów.
Gopher 2600 z nową wersją 0.50.3 Poprawkowa aktualizacja zaawansowanego emulatora Atari 2600.
Steem SSE 4.2.0 R5 Aktualizacja popularnego emulatora Atari ST, Steem SSE, skupiająca się na poprawie stabilności i dokładności.
atari.area forum » Software, Gry - 8bit » Back 2 Life 2 - źródła
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Witam,
Zgodnie z zapowiedzią, źródła mojego dema są już dostępne do ściągnięcia z mojej strony www. Uwaga, podstrona dotycząca dema została (czemu nie należy się dziwić) przeniesiona do działu "Dawne prace".
Frasun!
Hej!
Jaskier! Mega-GIGA-Frasunek!
Cliping 2D, 3D ... ze Tobie sie to chcialo zaimplementowac ;-)
i do tego zajbis$%@#^%@ grafika BeWu ;-)
OldSchool Rulez!!!
pozdrawiam serdecznie
Seban/SLIGHT
ps) ahhh... stare dobre czasy! ;-) Czekam na Back2Life3 ;-)
i muza Gesia tez jak zwykle napięciowa ;)
nie wspominajac, o samej przyjemności przy wspólnym tworzeniu ;) frasun, frasuk mości kapeluszniku.
Sa OldSchoole i OldSchoole - A jaskier pokazal OldSchoola w najlepszym wydaniu - gratuluje raz jeszcze!
Zajebiste "stare" demko ;)
demko zaje... biste.. super.. 3 mam kciuki za B2L3! na Quast 2k5
pozdro
Jak ktoś ma problemy ze zrozumieniem użytych algorytmów ze źródeł asm to podsyłam też źródła PC w Borland C++:
http://jaskier.atari8.info/menu3/B2L2/B2L2onPC.zip
Hej!
Swietny pomysl, teraz ludzie ktorym sie nie chce analizowac asmowego kodu moga zobaczyc, iz niektore efekty ktore pokazales w swiom demie sa o wiele bardziej skomplikowane obliczeniowo od np. wypelnianych czy teksturowanych wektorow ;-) Idealnym wrecz przykladem sa twoje przyslaniajace sie druciane wektorki ;-) Dla wypelnianych nic trudnego, proponuje jednak aby ktos sprobowal napisac sobie takie druciane sam ;-) Zobaczy wtedy iz algorytm nie jest taki oczywisty ;-)
pozdrawiam serdecznie
Seban/SLIGHT
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Software, Gry - 8bit » Back 2 Life 2 - źródła
Wygenerowano w 0.016 sekund, wykonano 58 zapytań