Witam,
Zgodnie z zapowiedzią, źródła mojego dema są już dostępne do ściągnięcia z mojej strony www. Uwaga, podstrona dotycząca dema została (czemu nie należy się dziwić) przeniesiona do działu "Dawne prace".
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
MyAES 0.99 Beta 8 Nowa wersja MyAES z poprawkami błędów
Działające RM800XL! Na X pokazano działającą replikę RM 800XL - to ważny krok w stronę gotowego produktu.
PyDPainter 2.2.0 Pixel art w stylu Deluxe Paint.
SillyVenture 2025SE - nowe wiadomości Ruszyła sekcja regulaminów i uploadu prac. Zaktualizowano regulamin i dodano nową kategorię muzyczną
Doom8088 dla Atari ST Nowy port Dooma na Atari ST bazuje na wersji dla 8088 i wspiera tylko pierwszy epizod
atari.area forum » Software, Gry - 8bit » Back 2 Life 2 - źródła
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Witam,
Zgodnie z zapowiedzią, źródła mojego dema są już dostępne do ściągnięcia z mojej strony www. Uwaga, podstrona dotycząca dema została (czemu nie należy się dziwić) przeniesiona do działu "Dawne prace".
Frasun!
Hej!
Jaskier! Mega-GIGA-Frasunek!
Cliping 2D, 3D ... ze Tobie sie to chcialo zaimplementowac ;-)
i do tego zajbis$%@#^%@ grafika BeWu ;-)
OldSchool Rulez!!!
pozdrawiam serdecznie
Seban/SLIGHT
ps) ahhh... stare dobre czasy! ;-) Czekam na Back2Life3 ;-)
i muza Gesia tez jak zwykle napięciowa ;)
nie wspominajac, o samej przyjemności przy wspólnym tworzeniu ;) frasun, frasuk mości kapeluszniku.
Sa OldSchoole i OldSchoole - A jaskier pokazal OldSchoola w najlepszym wydaniu - gratuluje raz jeszcze!
Zajebiste "stare" demko ;)
demko zaje... biste.. super.. 3 mam kciuki za B2L3! na Quast 2k5
pozdro
Jak ktoś ma problemy ze zrozumieniem użytych algorytmów ze źródeł asm to podsyłam też źródła PC w Borland C++:
http://jaskier.atari8.info/menu3/B2L2/B2L2onPC.zip
Hej!
Swietny pomysl, teraz ludzie ktorym sie nie chce analizowac asmowego kodu moga zobaczyc, iz niektore efekty ktore pokazales w swiom demie sa o wiele bardziej skomplikowane obliczeniowo od np. wypelnianych czy teksturowanych wektorow ;-) Idealnym wrecz przykladem sa twoje przyslaniajace sie druciane wektorki ;-) Dla wypelnianych nic trudnego, proponuje jednak aby ktos sprobowal napisac sobie takie druciane sam ;-) Zobaczy wtedy iz algorytm nie jest taki oczywisty ;-)
pozdrawiam serdecznie
Seban/SLIGHT
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Software, Gry - 8bit » Back 2 Life 2 - źródła
Wygenerowano w 0.017 sekund, wykonano 62 zapytań