Witam,
Zgodnie z zapowiedzią, źródła mojego dema są już dostępne do ściągnięcia z mojej strony www. Uwaga, podstrona dotycząca dema została (czemu nie należy się dziwić) przeniesiona do działu "Dawne prace".
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FiSh 0.70 Bocianu wydał FiSh 0.70, shell ułatwiający przeszukiwanie zasobów serwerów TNFS.
Street Fighter II już na Atari 8-bit! Vega i jego zespół wydali finalną wersję kultowej bijatyki. Wymaga 4MB cartridge i 64KB RAM.
Elite Demo 6 na Atari 8-bit! Trwają prace nad konwersją kultowej gry Elite. Szóste demo wprowadza liczne poprawki błędów.
vbcc v5 dla 6502 Kompilator C vbcc doczekał się piątej wersji dystrybucji dla 6502. Zapewnia dużo szybszą arytmetykę FPU i nowe narzędzia.
HDDRIVER 12.75 Sterownik HDDRIVER, kluczowe narzędzie dla pamięci masowej Atari 16/32-bit, otrzymał aktualizację 12.75, która naprawia błąd w HDDRUTIL.
atari.area forum » Software, Gry - 8bit » Back 2 Life 2 - źródła
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Witam,
Zgodnie z zapowiedzią, źródła mojego dema są już dostępne do ściągnięcia z mojej strony www. Uwaga, podstrona dotycząca dema została (czemu nie należy się dziwić) przeniesiona do działu "Dawne prace".
Frasun!
Hej!
Jaskier! Mega-GIGA-Frasunek!
Cliping 2D, 3D ... ze Tobie sie to chcialo zaimplementowac ;-)
i do tego zajbis$%@#^%@ grafika BeWu ;-)
OldSchool Rulez!!!
pozdrawiam serdecznie
Seban/SLIGHT
ps) ahhh... stare dobre czasy! ;-) Czekam na Back2Life3 ;-)
i muza Gesia tez jak zwykle napięciowa ;)
nie wspominajac, o samej przyjemności przy wspólnym tworzeniu ;) frasun, frasuk mości kapeluszniku.
Sa OldSchoole i OldSchoole - A jaskier pokazal OldSchoola w najlepszym wydaniu - gratuluje raz jeszcze!
Zajebiste "stare" demko ;)
demko zaje... biste.. super.. 3 mam kciuki za B2L3! na Quast 2k5
pozdro
Jak ktoś ma problemy ze zrozumieniem użytych algorytmów ze źródeł asm to podsyłam też źródła PC w Borland C++:
http://jaskier.atari8.info/menu3/B2L2/B2L2onPC.zip
Hej!
Swietny pomysl, teraz ludzie ktorym sie nie chce analizowac asmowego kodu moga zobaczyc, iz niektore efekty ktore pokazales w swiom demie sa o wiele bardziej skomplikowane obliczeniowo od np. wypelnianych czy teksturowanych wektorow ;-) Idealnym wrecz przykladem sa twoje przyslaniajace sie druciane wektorki ;-) Dla wypelnianych nic trudnego, proponuje jednak aby ktos sprobowal napisac sobie takie druciane sam ;-) Zobaczy wtedy iz algorytm nie jest taki oczywisty ;-)
pozdrawiam serdecznie
Seban/SLIGHT
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Software, Gry - 8bit » Back 2 Life 2 - źródła
Wygenerowano w 0.017 sekund, wykonano 61 zapytań