- dely/Blowjobb @ 9.11.2012 @ 20:10
- Tagi: emulacja 16bit
Tym razem nie czekaliśmy trzech lat, a tylko 10 miesięcy na aktualizację SainT-a. Nowości:
- upper left bad pixel fix (when the last pixel of screen is not same color as the first pixel)
- many update when autorun mode is used (for gamebase, thanks to John Irvine for report)
- compiler change to visual 2010
Pobieramy ze strony Leonarda / OXG.
- grzeniu @ 2.11.2012 @ 13:41
- Tagi: emulacja 8bit 2600 PC Windows Linux OS X
Szybka poprawka dla emulatora popularnej, 8-bitowej konsoli Atari to:
- Fixed screen blanking regression in Video Chess, and improved behaviour of ROMs that do not use VSYNC.
Pobieramy tam gdzie zwykle.
- dely/Blowjobb @ 2.11.2012 @ 12:43
- Tagi: chiptune 16bit ST STE Falcon
Dostępna jest nowa wersja archiwum modułów z kolekcji SNDH. Zbiór oznaczony numerem cztery zawiera 121 nowych plików SNDH (240 sub-utworów), a pobrać go można ze strony projektu. Aktualizację objęła także wersja formatu SNDH, która od teraz oznaczona jest numerem 1.2.
- dely/Blowjobb @ 29.10.2012 @ 20:41
- Tagi: 8bit oprogramowanie
Wczoraj ukazały się oficjalne wyniki ABBUC Software Contest 2012 - oto one:
- Ridiculous Reality - 423 p.
- Callisto - 387 p.
- Asteroids Emulator - 369 p.
- MazezaM - 344 p.
- HAR`em - 298 p.
- Caterpillar - 218 p.
- Keep on Koastin - 204 p.
- Voyager - 190 Punkte p.
- OTA Nokia Viewer - 185 p.
Jak widać, walka o podium była bardzo wyrównana, mój typ i zasłużona wygrana to oczywiście Ridiculous Reality.
- grzeniu @ 29.10.2012 @ 17:03
- Tagi: emulacja 16bit ST STE PC Windows Linux
Niejaki Steven Segal z forum Atari-Forum.com zabrał się za dalsze rozwijanie żródeł (v3.2), udostępnionych przez twórców emulatora Steem. Co z tego wyszło możemy śledzić już od wersji 3.3. Opis zmian bieżącego wydania jest zbyt obszerny na publikację w tym miejscu. Zachęcamy więc do pobrania archiwum emulatora zawierającego wszystkie potrzebne informacje.
Pliki emulatora dla Gnu/Linuxa (Release, kompilacja GCC) oraz Win32 (kompilacja BCC, także Debug) pobieramy ze strony projektu.
- grzeniu @ 29.10.2012 @ 16:59
- Tagi: emulacja 2600 8bit PC Windows Linux OS X
Bieżące wydanie obrodziło takimi oto poprawkami i aktualizacjami:
- Note: because of TIA/RIOT changes, the state file format has changed again, and old state files will not work with this release
- Improved handling of illegal VSYNC signals, which sometimes created short frames that caused massive flickering. Also improved related behaviour when VSYNC isnt used at all
- Improved sound generation with ROMs that have irregular scanline counts. This fixes many demo ROMs as well as Quadrun, where previously there would be gaps in the sound output
- Improved emulation of RIOT chip, in particular the behaviour of reading from TIMINT. Also, D6 of the Interrupt Flag register is now properly set on active transition of the PA7 pin
- Fixed bug in DPC+ bankswitch scheme; the music in Stay Frosty 2 wasnt playing correctly
- The ROM properties database now uses Auto instead of Auto-select everywhere. This makes for less typing when running from the commandline
- Updated included PNG library to latest stable version
Pliki emulatora dla większości znanych platform pobieramy ze strony projektu.
- dely/Blowjobb @ 27.10.2012 @ 22:01
- Tagi: 8bit 2600 scena zloty
Po invitkach na platformy Atari STe oraz Falcona, nadszedł czas na akcent 8-bit. W dniu dzisiejszym ukazała się invitka na konsolę ATARI 2600. Plik do ściągnięcia można zassać stąd, lub zobaczyć w serwisie YouTube. Za kod odpowiada Tjoppen / DSS (Szwecja), muzykę Jakub Husak, tekst Grey / MSB.
Od Silly Venture 2k12 dzielą nas już tylko tygodnie. Na liście potencjalnych uczestników znajduje się obecnie ponad 100 osób - link do wątku
na forum. Impreza ma charakter invite-only, dlatego osoby chcące się pojawić na SV2k12 proszone są o kontakt mailowy z organizatorem eventu.
Z uwagi na oczekiwaną dużą ilość prac planowana jest prezentacja prac konkursowych rozłożona na dwa dni (Piątek - GFX, MSX, GAME, Sobota - Intro, Demo, Wild). Więcej informacji na oficjalnej stronie party.
- dely/Blowjobb @ 22.10.2012 @ 23:05
- Tagi: 16bit scena zloty
Od kolejnej edycji SV dzieli nas już tylko kilka tygodni. Po invitce na Atari STe pojawiła się kolejna, tym razem dla Atari Falcon. Za kod odpowiada Emphii z grupy Extream (Finlandia), swój udział w jej tworzeniu mieli także Polyfonken oraz !Cube (Finlandia).
Invitka uruchamia się na standardowym Falconie z 4MB, w trybie RGB (polecane) oraz VGA, a można ją pobrać z serwisu Pouet.net lub zobaczyć jako klip w serwisie YouTube (nagranie z oryginalnego hardware w trybie RGB). Jak zapewnia organizator - kolejne niespodzianki już wkrótce!
- dely/Blowjobb @ 7.10.2012 @ 18:31
- Tagi: 8bit gry
Ukazała się pierwsza publiczna zajawka gry Agffyo - A game for four years old. Finalna wersja gry prawdopodobnie powinna ukazać się do końca roku - wideo przedstawia ekran tytułowy, pierwszy poziom oraz przerywnik / część logiczną. Więcej informacji i changelog będzie można uzyskać w dedykowanym grze wątku na forum poświęconym grze.
- grzeniu @ 2.10.2012 @ 21:09
- Tagi: emulacja 16bit st ym2149
Po niespełna roku, fani kolekcji muzycznej SNDH doczekali się uaktualnienia. W bieżącym wydaniu archiwum znalazły się dodane/zaktualizowane 73 pliki z 84 utworami muzycznymi ! Tak więc, jest czego słuchać !
Zapraszamy na stronę projektu po pliki.